Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:26:49 GMT

مهلت بخشودگی جرائم رانندگی تمدید نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۷۶۶۱

مهلت بخشودگی جرائم رانندگی تمدید نمی شود

سرهنگ علی فکری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از اتمام این مهلت اصل جریمه به همراه دیرکرد از رانندگان دریافت می شود.
وی بیان کرد: موضوع بخشش دیرکرد جرائم رانندگی از چند ماه پیش اطلاع رسانی شده و شمار زیادی از رانندگان نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کردند.
رییس پلیس راهورهمدان اظهار داشت: طبق ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروهای دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال باید برای تردد ابتدا جریمه خود را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ فکری اضافه کرد: طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی با هدف تسهیل در پرداخت جریمه صورت گرفت تا خودروی افرادی که جریمه آنها به بالای 10 میلیون ریال رسیده است توقیف نشود.
بر اساس مصوبه مجلس جریمه‌های ثبت شده در سامانه پلیس که تا پایان سال 96 به ثبت رسیده و مشمول جریمه 2 برابری شده اند تا پایان آذر بخشیده شده و جریمه به همان مبلغ اولیه باز می‌گردد و با پایان یافتن این مهلت، جریمه 2 برابری به مبلغ اصل جریمه اضافه می شود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب قانون مهلت رانندگی جریمه جرائم جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: به علت موج استقبال مشمولان و صف‌های طولانی با موافقت دولت، ثبت نام این طرح یک ماه تمدیدشد.
مشمولان این طرح تا پایان اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به ۱۶۰۰ کارگزاری در سراسر کشور و یا سایت roostaa.ir ثبت نام کنند.
در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعدباشد به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تمدید مهلت نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد