Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:12:21 GMT

رانندگان فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۷۸۷۴

رانندگان فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند

کرمانشاه - ایرنا- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزندگی اکثر محورهای مواصلاتی استان، از رانندگان خواست تا علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

سرهنگ محمد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه با آغاز بارش ها در اکثر راه ها و جاده های استان، لازم است تا رانندگان نهایت دقت را در رانندگی داشته و قوانین را به خوبی رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اکنون در گردنه پلنگانه واقع در محور روانسر به شاهد بارش برف و باران به صورت همزمان هستیم.
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در بقیه محورهای استان بجز صحنه، سنقر و کلیایی و کنگاور نیز شاهد بارش باران هستیم.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: تردد در تمام محورها بدون بستن زنجیر چرخ امکان پذیر است ولی همراه داشتن آن الزامی است.
وی گفت: در ساعات ابتدایی صبح شاهد مه گرفتگی در بیشتر محورها بودیم که تقریبا به طور کامل برطرف شده است.
سرهنگ حیدری گفت: در شرایط لغزندگی جاده ها، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی و همچنین داشتن سرعت مناسب موضوعی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند.
رئیس پلیس راه کرمانشاه همچنین از وجود 60 گشت محسوس و نامحسوس پلیس در جاده های استان به منظور کمک به رانندگان و کنترل رفتاری آنان خبر داد.
وی در پایان همچنین بر بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودرو تاکید و آن را ضامن جان مسافران برشمرد.
استان کرمانشاه در مجموع هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
براساس اعلام سازمان هواشناسی استان کرمانشاه موج جدید بارشی از امروز پنجشنبه وارد استان شده است که بارش برف و باران را به همراه دارد.
7458/3033

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه لغزندگي جاده كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • پیش‌بینی بارش باران در قم
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد