Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان گلستان با یادآوری حادثه تصادف و جان‌باختن دو تن از مدیران تأمین اجتماعی در استان گفت: رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی، قربانی ضعف زیرساخت‌ها در استان گلستان شدند. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، اسدالله قره‌خانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: برخی از مدیران انگار متوجه نیستند که در فصل بودجه‌ریزی قرار داریم و باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات استانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های اجرایی را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به کمبود آب در استان اشاره کرد و گفت: 14 حلقه چاه برای تامین آب شرب حفر شده که ضعیف شدن سفره‌های زیرزمینی را به دنبال داشته و این فشارها بیشتر روی شهرستان علی‌آبادکتول بوده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تصادف و جان‌باختن رئیس تامین اجتماعی کشور در جاده کردکوی – گرگان، اشاره و بیان کرد: نبود دوربرگردان در این مسیر نشان دهنده ضعیف بودن زیرساخت‌های استان است و دکتر نوربخش و تاج‎الدین، قربانی ضعف زیرساخت‌ها در استان شدند.

علت تصادف «نوربخش» و «تاج‌الدین» اعلام شدتسلیت «لاریجانی» در پی درگذشت "نوربخش و تاج‌الدین" در مجلسمراسم ترحیم نوربخش و تاج‌الدین برگزار شد

قره ‌خانی افزود: در استان دوربرگردان‌های نوک منقاری خلق کرده‌ایم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد. این مشکلات باید حل شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه گردشگری جزیره آشوراده گفت: تمام تلاش ما این است تا این فعالیت عمرانی به سرعت انجام شود و امید مردم استمرار داشته باشد، لازم است با استقرار در این جزیره کار آغاز شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران