Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گیلان به خبرگزاری ایرنا، فائقه عبدالهیان دانش آموخته مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه با طرح ساختار روایی فیلمنامه داستانی، رتبه دوم پژوهش های کاربردی را در جشنواره جوان خوارزمی به خود اختصاص داد.
بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی از سوی سازمان پژوهش ‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت بهداشت به منظور معرفی طرح‌های برتر پژوهشگران جوان در بخش‌های دانش‌آموزی و دانش‌پژوهان جوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی دانشگاه گیلان، شبنم شهریاری دانشجوی ترم ششم رشته نقاشی دانشگاه گیلان نیز به عنوان نفر اول چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان انتخاب شد.
چهارمین دوسالانه نقاشی گیلان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان با هدف ایجاد بستر برای بروز و ظهور خلاقیت های هنری و انتقال پیام هنرمندان استان در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.
در ابتدا ٦٣٩ اثر از ١٥٥ هنرمند مورد داوری اولیه قرار گرفت و ٥٦ اثر از ٥١ هنرمند برای نمایش عمومی در نمایشگاه چهارمین دو سالانه نقاشی گیلان انتخاب شد.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از 600 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور دارای دانشکدهای ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خلاقیت زبان و ادبیات فارسی فرهنگی و هنری کارشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود

دکتر محمدباقر خادم عرفان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک تقارن و همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت به دستاوردهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یکسال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه آموزشی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۵ دانشکده مشغول به تحصیل هستند و علاوه بر این تعداد ۲۳۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل اند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ رشته های زیادی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند و می توان گفت در سال گذشته هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته های دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند.

 افزایش تعداد دانشجویان بین المللی سیاست اصلی دانشگاه علوم پزشکی است

خادم عرفان از ایجاد دانشکده داروسازی در کردستان خبر داد و افزود: خوشبختانه مقدمات تاسیس دانشکده داروسازی هم به خوبی دنبال شده و پیش رفته و موافقت های کلی انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمسال آینده پذیرش دانشجو در رشته داروسازی هم در زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین المللی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان  انجام و تحقق پذیرد.

وی در ادامه گفت: از افتخارات دیگر این دانشگاه این است که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رده بندی های بین المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سالهای گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم و تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های دانشگاه به تبع سیاست گذاری های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین المللی و افزایش ارتباطات بین المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد و از همه همکاران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونت های مختلف که در پیشبرد اهداف این معاونت ما را همراهی کردند قدردانی کرده و امیدواریم‌ به اهداف بیشتری هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد