Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان ، شامگاه چهارشنبه ۲۸ آذر ماه در نشست آشنایی با فرایند ثبت و تغییرات در شرکت ها و تشکل های اقتصادی با اشاره به قابلیت هایی که فرش ایران و اصفهان برای رشد دارد ، اظهار کرد : باید اقدامات مناسبی در حوزه صنعت فرش کشور صورت بگیرد و تشکل های مختلف با فعالیت در این زمینه می توانند محیط تجاری و صنعتی بهتری را ایجادکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ هزار واحد صنفی در اصفهان، تصریح کرد: ۴۰ درصد از واحد های صنفی اصفهان، صنفی- صنعتی است و ارتباط و تعاملات مناسبی میان اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و مسئولان حوزه های مختلف در این استان، وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه گلایه ها در مورد مکان نامناسب اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری اصفهان بسیار است ،گفت : اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری استان اصفهان در مکان نامناسبی قرار دارد و خواسته همه فعالان اقتصادی استان، جابجایی این اداره به مکانی دیگر است و متاسفانه در اصفهان از لحاظ مکانی با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

جواد فخاری معاون ثبت اسناد و املاک استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره مکان نامناسب اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در استان، گفت : فضای استیجاری این حوزه مناسب نبوده و پاسخگوی نیاز کارکنان و مراجعان نیست ؛ البته چندی پیش برنامه ای برای جابجایی این اداره در نظر گرفته شد که مصوبه ای از هیئت وزیران مانع اجرای آن شد.

وی اعلام کرد: اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان برای آموزش صفر تا صد کاربرد سامانه های الکترونیکی به دانشگاه و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آمادگی لازم را دارد.

معاون ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: آماده فعالیت در بحث آموزش شهروندان و فعالان اقتصادی شهر هستیم زیرا بسیاری از مشکلات اقتصادی از آموزش نادرست و تعاریف غلط از مباحث اقتصادی شکل می گیرد.

انتهای پیام/م

مکان اداره ثبت شرکت‌های اصفهان پاسخگوی نیاز مراجعان نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده