Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در هفتمین گردهمایی مدیران و معاونین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی در محمودآباد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است و با این گفتمان در مقابل جبهه استکبار ایستاده است.

وی با اشاره به شرایط منطقه و جهان و بحران های برخی کشورهای اسلامی ، اظهار داشت : اسلام ناب برخواسته از معارف ناب قرآن کریم و اهل بیت (ع) است و گفنمان آن پایداری در برابر مستکبران عالم است و این اسلام در تقابل با اسلام آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به موج جدید گرایش های مردم جهان به اسلام ، افزود : در سال های اخیر موج جدید افزایش چشمگیر گرایش به اسلام در برخی کشورهای جهان ائم از اروپا و آمریکا و آفریقا را شاهد هستیم که باعث نگرانی جبهه استکبار به ویژه سردمداران ایالات متحده شده است از این رو سعی کردند با تربیت نیروهای افراطی مانند طالبان ، ریگی ، داعش و جبهه النصره و گروه های دیگر تروریستی چهره اسلام عزیز را مخدوش و جلوی افزایش این موج گرایش به اسلام را با این ترفندهای جنایتکارانه بگیرند که البته موفق نبوده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تبیین اسلام ناب و تضاد اسلام آمریکایی نسبت به اصول و مبانی دین اسلام  اشاره کرد و تصریح کرد : سازمان تبلیغات اسلامی با دغدغه های امام خمینی (ره) تاسیس شد و تبیین معارف ناب اسلام و آموزه های دینی و اهل بیت (ع) مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است که باید در این حوزه بیشتر کار و برنامه ریزی کنیم و این اسلام در تضاد و تقابل با اسلام آمریکایی است.

استاد حوزه های علمیه مازندران به موضوع تاریخ تحلیلی اسلام و شرایط دوران نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و بیان داشت : نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) زحمات زیادی کشید و اسلام را در اوج قدرت و عزت رساند ولی بعد از رحلت ایشان تفرقه ای ایجاد شد توسط نخبگان و عدم بصیرت مردم ولی امروز ملت ما با همه دشمنی ها ، تحریم ها و مشکلات ایستاده اند و خواهند ایستاد.

این مفسر و مدرس برجسته علوم دینی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه امروز ایران اسلامی اشاره و اظهار داشت : ریزش هایی در انقلاب اسلامی صورت گرفت و البته برخی هم از این فشارها و تحریم ها سوء استفاده کردند ولی تمام مردم بصیر و شجاع ایران ایران اسلامی در برابر همه تحریم ها ، فشارها و مشکلات مانند کوه ایستاده اند و هنوز پای آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند البته کارهای بزرگ هزینه دارد و ما هم هزینه دادیم و الان هم شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم هزینه های این انقلاب  هستند که باید قدر دان خون پاک این شهیدان باشیم و در راه تعالی آرمان های انقلاب و رهبری معظم همت و تلاش بیشتری داشته باشیم.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در ادامه به چهل سالگی عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و تاکید کرد : امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و زحمات امام راحل و تدابیر و هوشمندی و صلابت و شجاعت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خالعظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) و مردم بصیر و هوشیار ایران ، به عنوان قدرت منطقه و جزو کشورهای اثرگزار در جهان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ، در این گردهمایی  ایران اسلامی را پرچمدار اسلام ناب در جهان دانست و خاطرنشان کرد : تمام خشم مستکبرین عالم  از این امت قهرمان و شهید پرور بخاطر روحیه مقاومت و پایداری آنان است که آن را از اسلام عزیز و اهل بیت (ع) الگو گرفته اند و امروز چشم کشورهای مظلوم منطقه از جمله سوریه، عراق ، لبنان ، یمن و ملت ها و دولت های  اسلامی به انقلاب اسلامی است و گفتمان انقلاب اسلامی ایران عزیز موجب شد جبهه های مقاومت حزب الله در لبنان و سوریه ، حشدالشعبی در عراق ، گروه مقاومت حماس در فلسطین اشغالی و انصارالله یمن در منطقه شکل بگیرند و امروز خار در چشم و استخوان در گلوی استکبار و متحدان آن باشند.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در پایان این گردهمایی با اشاره به اهمیت جشن پیروزی چهلمین سالگرد پرافتخار ایران اسلامی ، تاکید کرد : همه ظرفیت های سازمان برای تبین دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال شود و باید با افتخار به گذشته جمهوری اسلامی و امید به آینده ایران عزیز و سربلند بحث چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مدیریت کنیم و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم

کد خبر 4490632

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران شهرستان محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود

به گزارش قدس خراسان، سردار علی فدوی ظهر چهارشنبه در نشست بررسی ابعاد و پیامدهای وعده صادق در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

وی ادامه داد: این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که ۲ تا پنج ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

فدوی با اشاره به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات برای دنیای استکبار وحشتناک بود، زیرا در مقابل ما تنها اسرائیل نیست و این حرکت برای قدرت‌های به اصطلاح اتمی دنیا شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه نیز شکست بزرگی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خباثت‌ها و جنایت‌های مستکبران و رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: آمریکایی‌ها از روز اول فرمانده کار بودند و این فرماندهی را همچنان برعهده دارند.

وی توانمندی‌های سپاه را برای دشمنان ناشناخته دانست و گفت: این توانمندی‌ها به وعده خدا به عنوان خالق وصل است و اگر خداوند طرف کسی باشد، امکان ندارد که طرف مقابل او پیروز شود.

فدوی، افزود: ما باید در هر شرایطی تکلیف خود را انجام دهیم و به نتیجه کاری نداشته باشیم زیرا خداوند ضمانت کرده است که جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است، گفت: بیش از ۹۲ درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست‌ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می‌یابد تا به ظهور ختم شود.

وی ادامه داد: ستون پنجم دشمن در همه جبهه‌های اقتصادی، فرهنگی، رسانه و فضای مجازی فعال است و باید با هوشیاری و تدبیر همه مسؤولان اجرایی کشور، کاری کنیم که تصمیمات درست اجرایی شود.

فدوی در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می‌کند و هر جا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ در این آئین که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، رئیس این دانشگاه به نمایندگی از مردم دیار سربداران، نشان عالی سربداران را به پاس دلاورمردی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سردار فدوی اعطا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است