Web Analytics Made Easy - Statcounter

قره‎خانی به مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گوش‎زد کرد که حادثه تلخ زاهدان در گلستان تکرار نشود، گفت: شاهد کانکس در برخی روستاها و حتی شهری مثل علی‎آباد کتول هستیم و باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اسدالله قره‎خانی آلوستانی» امروز (پنجشنبه 29 آذر) در شورای برنامه‎ریزی استان گلستان اظهار کرد: بودجه امسال انقباضی است و در مرحله نخست اعلام شده بود که 440 هزار میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن بودجه شرکت‎ها و سپس تجدید نظر صورت گرفت و یک هفته تاخیر در ارائه بودجه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس با اشاره به اینکه بودجه سال آینده روز یکشنبه هفته آینده از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس می شود، گفت: 40 هزار میلیارد تومان این بودجه کاهش پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: در بحث قیمت نفت و هم مقدار صادرات نفت و درآمدهای مالیاتی اعدادی دیده شده و همچنین توصیه شده که حتما مباحث تحریمی را در بودجه دیده شود.

 

وی یادآور شد: در آینده شرایط ما کمی سخت‎تر می‎شود و لازم است مدیران در شرایط سخت، دستگاه‎های خود را مدیریت و خدمات را به مردم ارائه کنند تا نارضایتی بر اثر کمبود بودجه به جامعه منتقل نشود.

 

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس با بیان اینکه دو مهمان در استان گلستان قربانی ضعف زیرساختی استان شدند، تاکید کرد: با ارائه طرح غیرفنی به سبب مباحث بودجه‎ای دور برگردان نوک منقاری که هیچ جای دنیا مرسوم نیست را خلق کردیم و بر اساس آن دو مدیر عزیز ملی را از دست دادیم.

 

وی یادآور شد: در این قسمت که زیرساخت‎های استان ما خراب و ضعیف است برای به‎وجود آمدن چنین حادثه‎هایی مقصر هستیم؛ من به وزیر راه گفتم هر وقت برای حل این مشکلات اعتبار پرداخت کردید و برای سال 1398 در نظر بگیرید من امضاء سوال خود را پس می‎گیرم.

 

قره‎خانی به مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گوش‎زد کرد که حادثه تلخ زاهدان در گلستان اتفاق نیفتد، افزود: شاهد کانکس در برخی روستاها هستیم و حتی شهری مثل علی‎آباد کتول؛ باید به این موضوع توجه شود و اگر چنین اتفاقی بیفتد دیگر نمی‎توان آن را جمع کرد، این مسئله را پیگیری کنید و قطعا مدیران ارشد نیز شما را حمایت می‎کنند.

 

وی افزود: در فصل بودجه هستیم برخی مدیران مثل آب و کشاورزی فعال بودند ولی برخی مدیران علی‎رغم آنکه نامه‎نگاری می‎کنیم پیگیر نیستند و گویا نیازمند به بودجه‎هایی که در کشور تصویب می‎شوند نیستند.

 

نماینده مردم علی‎آباد کتول در مجلس به استعفای نمایندگان اصفهان اشاره کرد و افزود: روز گذشته به برخی از این نمایندگان صحبت داشتیم و استعفای آنها در رابطه با آب بود و گفتیم زمانی که صنایع آب‎بر را برای استان اصفهان می‎برید و از سرشاخه‎های کاروزن و دز آب را می‎خواهید به استان خود منتقل کنید با این چالش روبه‎رو می‎شوید.

 

وی با بیان اینکه اختصاص اعتبار به مطالعات زیرساختی تاکید کرد و افزود: در تامین آب شرب در استان مشکل داریم و فشارها به سمت علی‎آباد کتول است 14 چاه را در این منطقه حفاری کردند و 14 چاه آب شرب به میزان 60 حلقه چاه آب کشاورزی است و 12 ماه این آب را از سفره‎های آب‎هایی زیر زمینی بیرون می‎کشد تا جایی که سفره‎های آبهای زیرزمینی ما ضعیف شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان آداب و رسوم وحدت حوزه و دانشگاه آتش سوزی مدرسه زاهدان اصفهان مجلس شب چله یلدا آیت الله جنتی بودجه ۹۷ سازمان برنامه و بودجه برنامه و بودجه لایحه بودجه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اختصاص بودجه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم