Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آتش زدن بخشی از مجسمه آریو برزن در میدانی به همین‌ نام در منطقه اکبرآباد شهر یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی به پایگاه پلیس در خصوص اعلام آتش گرفتن مجسمه آریو برزن شهر یاسوج گفت: در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه طی تماس تلفنی مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد حریق در میدان آریو برزن، عوامل گشت ۱۱۰ در محل حاضر که بلافاصله حریق، توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی پلیس از صحنه، به بنظر می رسد فرد یا افرادی که هویت آنها فعلا مشخص نیست، با پرتاب مواد آتش‌زا، سعی در آتش زدن مجسمه آریو برزن داشتند که این مجسمه مورد حریق بسیار جزیی قرار گرفت که آتش، بلافاصله و توسط آتش نشانی خاموش شد.

جانشین انتظامی استان ادامه داد: این موضوع توسط پلیس در دست بررسی است. 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آتش نشانی استان کهگیلویه و بویراحمد مجسمه آتش برزن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست

مسعود ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعتی قبل دود گسترده ای آسمان شهرری را فرار گرفته بود.

وی گفت: این دود ناشی از آتش‌سوزی کارتن در یک انبار است که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

ترکاشوند افرود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ری بیان کرد: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088751

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه