Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در دیدار با راهداران استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد با تبریک هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان گفت: راهداران با تلاش شبانه روزی نقش مهمی در خدمت رسانی به رانندگان و مسافران دارند و باید قدردان شما باشیم.

وی اضافه کرد: توسعه بدون توجه به بخش صنعت نمی تواند محقق شود و شبکه بزرگ حمل و نقل کالا و مسافر نقش مهمی در شکوفایی کشور در عرصه های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین تصریح کرد: بخشی از محورهای استان کوهستانی و برفگیر است و همه ساله در ایامی شاهد کولاک شدید و بروز مشکلات عدیده برای مسافران هستیم که با مدیریت منطقی خوشبختانه هر سال این حوادث را سپری کرده و امداد رسانی به در راه ماندگان بخوبی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته با تلاش راهداران توانستیم در کولاک و سرمای زمستان بدون هیچ خسارت و تلفاتی از مشکلات عبور کنیم و امیدواریم امسال نیز شاهد کمترین میزان خسارت و تلفات در فصل زمستان باشیم.

زاهدی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل ونقل گفت: در صورت تامین تسهیلات ارزان قیمت می توان بسرعت نسبت به نوسازی ناوگان اقدام کرد که این کار به ایمن سازی سفرها و کاهش سوانح کمک می کند.

استاندار قزوین یادآورشد: بخشی از مشکلات صنعت حمل و نقل کشور مربوط به تحریم ها و برخی به امور داخلی است که اگر درست تصمیم بگیریم می توانیم گره گشا بود.

زاهدی افزود: بررسی وضعیت کریاه ها، تامین قطعات یدکی و لاستیک باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بخشی از مطالبات رانندگان را پاسخ داد.

زاهدی گفت: حمل و نقل در کشور از جمله نعمت هایی است که قدر آن دانسته نمی شود ولی به محض از دست دادن همه به ارزش و اهمیت آن پی می برند.

در ادامه افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گزارشی از اقدامات انجام شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر، تامین ماشین الات راهداری و اجرای طرح تن کیلومتر و تامین لاستیک رانندگان ارائه داد.

کد خبر 4490648

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین راهداری عبدالمحمد زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای