Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:54:11 GMT

اودگارد: فکر می‌کردم در رئال بیشتر به من فرصت برسد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۹۷۵۰

اودگارد: فکر می‌کردم در رئال بیشتر به من فرصت برسد

مارتین اودگارد، ستاره جوان رئال هنوز از رویایش برای پیدا کردن جایگاهی در تیم اصلی رئال دست نکشیده، هر چند که فرصتی در تیم اصلی پیدا نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در زمانی که اودگارد 16 سال داشت، تصور می‌شد که او از با استعدادترین بازیکنان جوان است و آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. او در انتقالی جنجالی راهی رئال مادرید شد و در تیم پایه سیپدپوشان شروع به بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به صورت قرضی راهی دیگر تیم ها شد و نتوانست جایی در تیم اصلی پیدا کند. در حال حاضر، او در تیم ویتسه در لیگ هلند حضور دارد و در 13 بزی برای تیمش، 2 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده ولی او قید رویای بازی در رئال را نزده است.

 

 

 

 

او گفت:" وقتی به رئال می‌پیوندید، از انتظارات بالا مطع هستید. من دروغ نخواهم گفت، واقعا امیدوار بودم که فرصت بیشتری به من برسد. همیشه فکر می‌کردم که آنها من را به صورت قرضی راهی دیگر تیم‌ها می‌کنند تا جهتگیری پیشرفت من را مشخص کنند. اینکه زمان زیادی طول کشیده تا در تیم اصلی به من فرصت برسد حقیقت دارد، همیشه می‌دانستم کار سختی دارم. هدف اصلی برای من این است که از فرصت ها استفاده کنم و ثابت کنم که من همان بازیکنی هستم که رئال وقتی من را می‌خرید در نظر داشت."

 

اودگارد درباره آینده اش گفت:" تا وقتی باید خودم را ثابت کنم، مهم نیست که این تابستان به تیم اصلی می‌رسم یا 3 تابستان بعد. خیلی از این بابت نگران نیستم و هنوز جوان هستم و هنوز سال‌های زیادی پیش رو دارم تا به اوج برسم."

رئال مادرید مارتین اودگارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم

 سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی ارزشمند مردانش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی کرد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید بازی یکپارچه دفاعی مقابل منچسترسیتی تنها راهی بوده است که این تیم را می‌توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

آنچلوتی گفت: در پنالتی‌‌ها شانس تأثیرگذار است، اما من به بازیکنانم اعتماد داشتم. به من می‌گفتند که آنها برنده می‌شوند، لونین اما می‌گفت که ضربات‌شان را می‌گیرد. در نهایت اما همه چیز ختم به خیر شد. من تمام پنالتی‌ها را دیدم و فکر می‌کنم که ما ضربات‌مان را خوب زدیم به خصوص رودیگر که واقعاً مرا غافلگیر کرد. ما در این فصل خوب پنالتی نزده بودیم، اما این بار توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: ما بازی را به خوبی آغاز کردیم و زودتر هم به گل رسیدیم و بعد از آن زیر فشار حریف قرار گرفتیم، اذیت شدیم و مجبور بودیم از خود گذشتگی کنیم. دفاع‌مان را پرتعداد کردیم، چون سیتی بازی را تحت کنترل داشت هرچند که آنها همیشه کنترل بیشتری بر بازی داشتند. به نظرم ما به خوبی دفاع کردیم. رئال مادرید بارها به این شیوه بازی کرده است و در نهایت به سبب آن به چیزی دست پیدا کرده که هیچ‌کسی تصورش را نمی‌کرد. در ضربات پنالتی نسبت به موفقیت‌مان خیلی اطمینان داشتیم. من تیم‌هایی را که با از خودگذشتگی می‌جنگند، دوست دارم ضمن اینکه ما به این شیوه صعود هم کردیم. این تنها راهی بود که ما می‌توانستیم این بازی را ببریم و صعود کنیم.

کارلتو درباره مکالمه کوتاهش با گواردیولا در پایان بازی اظهار داشت: او به من به خاطر صعود‌مان تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد. او مثل همیشه یک جنتلمن بود و این باشگاه (منچسترسیتی) هم باشگاه جنتلمن‌هاست.

آنچلوتی در پایان درباره بازی مهم بعدی تیمش، ال‌کلاسیکوی خانگی مقابل بارسلونا میز تأکید کرد: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و از الان تا یکشنبه هم زمان داریم تا ریکاوری و استراحت کنیم و از موفقیتی که به دست آورده‌ایم لذت ببریم. تمام دنیا فکر می‌کردند که کار رئال مادرید تمام شده است، اما ما هرگز چنین باوری نداشتیم، چون رئال هرگز تسلیم نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: آنچلوتی وقتی فهمید رئال مادرید را ترک می‌کنم گریه کرد
  • هیچ‌کدام از ستاره‌های رئال خودخواه نیستند
  • وقتی وعده صادق به اهالی غزه فرصت نفس کشیدن داد
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است