Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@00:59:27 GMT

جلوگیری از ساخت و ساز‌ غیر‌مجاز در سواحل‌

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۹۷۸۹

به گزارش ایلنا، ‌‌اقدامات لازم در خصوص افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با حق حاکمیتی و نظارت  سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل، بنادر و سازه های دریایی صورت پذیرفته و ‌اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، با رویکرد تعاملی نسبت به راهنمایی، اطلاع رسانی و مکاتبه با صاحبان صنایع دریایی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سواحل استان سیستان و بلوچستان گشت و بازرسی‌های تخصصی انجام می شود.

در این حوزه از ارگان‌هایی نظیر دریابانی، محیط زیست، منابع طبیعی و شیلات بابت همکاری فعالانه در گشت‌ها و نظارت های سواحل استان قدردانی می‌شود.

‌سواحل استان تحت حفاظت و نظارت کارشناسان نظارتی سواحل و بنادر استان است‌ تا این سواحل ارزشمند بر مبنای طرح جامع  ICZM( مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی) محافظت گشته و تصرفی در حقوق مردم و دولت صورت نپذیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد