Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان امروز پس از برگزاری رقابت‌های مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی با قهرمانی تیم گیلان به پایان رسید. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، روز دوم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان با برگزاری دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر آغاز شد و پس از انجام مسابقات فینال 500 و 200 متر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها در مواد المپیکی برگزار شد و ورزشکاران در کایاک یکنفره 200 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در کایاک یکنفره 200 متر گروه اول علی آقا میرزائی از گیلان اول، میلاد اسدنیا از خوزستان دوم و طاهر افشار از کرمانشاه سوم شدند، در گروه دوم علیرضا جهان نما از تهران اول، کسری اشرفی از کردستان و محسن اسدنیا از خوزستان دوم شدند، در گروه سوم امید احمدی از زنجان، پیمان قوی دل از گیلان و احمدرضا طالبیان از اصفهان اول تا سوم شدند و در گروه چهارم امیر آقامیرزایی از گیلان، علی مولایی از تهران و شایان مافی از گیلان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رقابت نیمه نهایی این ماده نیز قایقرانان در 3 گروه مسابقه دادند. در گروه اول علی آقامیرزایی، پیمان قوی دل و شایان مافی هر سه از گیلان اول تا سوم شدند، در گروه دوم علیرضا جهان نما و علی مولایی از تهران و طاهر افشار از کرمانشاه رده های اول تا سوم را بدست آوردند و در گروه سوم امید احمدی از زنجان امیر آقامیرزایی از گیلان و میلاد اسدنیا از خوزستان اول تا سوم شدند.

در ادامه رقابت های فینال در مواد کایاک یکنفره 200 متر و کایاک چهارنفره 500 متر انجام شد.

در فینال B کایاک یکنفره 200 متر احمدرضا طالبیان از اصفهان اول، سینا زهرایی از تهران دوم و محسن اسدنیا از خوزستان سوم شدند.

در فینال A کایاک یکنفره 200 متر علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، علیرضا جهان نما و علی مولایی از تهران مقام دوم و سوم را بدست آوردند و امید احمدی از زنجان چهارم شد.

در فینال کایاک چهارنفره 500 متر تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، پیمان قوی دل، شایان مافی و امیر آقامیرزایی صاحب مدال طلا شدند، تیم تهران با ترکیب علیرضا علیمحمدی، فربد کیانی، سینا زهرایی و علی مولایی مدال نقره بدست آوردند و تیم خوزستان با ترکیب علی قنواتی، میلاد اسدی نیا، محسن اسدی نیا و احسان طیبی مدال برنز را از آن خود کردند.

در پایان رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان، تیم گیلان با 88 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با 67 امتیاز جایگاه دوم را بدست آورد و تیم همدان با 57 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام پس از 2 روز رقابت قایقرانانی از 14 استان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتخابی تیم ملی آبهای آرام مردان| نفرات برتر مسافت 1000 متر مشخص شدند

 

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام , باحضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و کارکنان پلیس، سپاه و ارتش در مقر ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. این رزمنده دفاع مقدس ۲۵ ساله بود که سال ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ ( منطقه چنگوله ایلام) شهید و پیکرش پس از سال‌ها تفحص شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت