Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه تیم پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو در مورد این بازی گفت:  از برانکو بابت دعوت از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای این مسابقه تشکر می کنم. بچه ها آمدند و استادیوم خودشان را از نزدیک دیدند و امیدوارم این اتفاقات ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر از پیشکسوتان جوان تر در این بازی استفاده کردند گفت: اگر قرار بود بازیکنان دهه شصت را در زمین بگذاریم احتمال داشت 7، 8 گل دریافت کنیم. ما نیز حواسمان جمع است و به همین علت جوانترها را به زمین فرستادیم.

بیشتر بخوانید:

پروین روبروی برانکو قرار گرفت/ خودزنی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی + تصاویر

پست عجیب اینستاگرامی معاون باشگاه پرسپولیس

برگزاری تمرین سرخپوشان / تغییر پست پرسپولیسی‌ها در تمرین

انتهای پیام/

صحبت های پروین در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان پرسپولیس و شاگردان برانکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم