Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:48:43 GMT

امربه معروف بايد جهادي باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۳۹۹۸۹

امربه معروف بايد جهادي باشد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي هوايي ارتش با بيان اينکه امربه معروف و نهي از منکر بايد جهادي و بسيج گونه باشد، گفت: هدف شهداي انقلاب، جنگ تحميلي و شهداي مدافعين حرم، احياء، دين خدا و امربه معروف و نهي از منکر بود.

به گزارش پنجشنبه ايرنا از روابط عمومي ارتش، امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده فرمانده نيروي هوايي ارتش در پنجمين همايش آمرين معروف و ناهيان منکر نهاجا گفت: شهداي انقلاب، جنگ تحميلي و شهداي مدافعين حرم، همگي در راه احياء دين خدا قيام و جان خود را در اين راه فدا کردند و هدفشان در اين راه جز امر به معروف و نهي از منکر چيز ديگري نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه نيروي هوايي مفتخر به دريافت لقب نيروي الهي شده و اين بي دليل نيست، گفت: نيروي هوايي در جريان پيروزي انقلاب و بعد از آن در عرصه هاي مختلف حضور مستمر و تاثير گذار داشته و در دفاع مقدس، نيز حضور پررنگي ايفا کرده و اين افتخار به خاطر لطف و عنايت پروردگار و خداوند متعال بوده است.
فرمانده نهاجا با اشاره به اينکه اداره عقيدتي سياسي نهاجا با برگزاري همايش هاي بسيار موثر و تاثير گذار در راستاي ارتقاي تعالي نيروي هوايي تلاش مضاعف انجام داده است، افزود: انتظار اين است کارکنان پايور، خانواده ها و فرزندان آنها با بهره گيري از شاخص هاي فرهنگي، انقلابي، ديني و بصيرتي در همه ابعاد که شايسته اين نيرو است رشد داشته و در اين عرصه نيز حرف اول را بزنيم و حضور پر رنگ داشته باشيم.
امير نصيرزاده افزود: کارکنان، خانواده ها و فرزندان آنها با ارتقا، و رشد بصيرت ديني و انقلابي مي توانند در تمام عرصه هاي مختلف جزو ياران و ياوران اصلي حفاظت از ارزش هاي انقلاب اسلامي ايران و در خط مقدم حرکت کنند.
وي با اشاره به اين نکته که امر به معروف و نهي از منکر وظيفه همه ما و تک تک مسلمانان است گفت: واحدهاي امر به معروف و نهي از منکر با تشکيلاتي که دارند به اهداف و ماموريت‌هاي سازماني ما کمک مي کنند.
فرمانده نيروي هوايي تصريح کرد: امر به معروف و نهي از منکر بايد زمان خاص خودش را داشته باشد و اگر به موقع انجام نشود تاثير گذاري مفيدي نخواهد داشت و امکان خسارت در مسير امر به معروف و نهي از منکر وجود دارد.
امير نصيرزاده با بيان اينکه تلاش در امربه معروف و نهي از منکر بايد جهادي و بسيج گونه باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما اين است کمبود ها و کاستي‌هاي احتمالي از بين برود و اين ماموريت خطير به نحو احسن انجام شود. تنها با اتحاد، همدلي و مقاومت در مقابل نقشه هاي متعدد دشمن مي توان اميد را در جامعه و يکان‌ها بالا ببريم و اين وعده الهي، و ما به آن ايمان داريم و در نهايت پيروزي از آن ما است.
**9612**1601**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است