Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بامداد امروز تعقیب و گریز پلیس همدان با دستگیری اعضای یک خانواده فعال در امر تهیه و توزیع هروئین خاتمه یافت.

به گزارش رکنا، بامداد آخرین روزهای پاییزی تیم های یگان امداد انتظامی شهرستان همدان در حال گشت زنی در خیابان های شهر همدان بودند که سرنشینان خودروی سواری پراید شک آنها را برانگیخت.

گشت پلیس Police به خودروی سواری پراید نزدیک شد اما راننده این وسیله نقلیه پس از دیدن عوامل انتظامی پا را بر روی پدال گاز فشار داده و فرار Escape را بر قرار ترجیح می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب و گریز ساعت حوالی چهار بامداد از بلوار آزادگان شهر همدان آغاز و این ماجرا با فرار مظنونان به تعقیب و گریزی نفس گیر تبدیل می شود.

متهمان بدون توجه به هشدار و آژیر پلیس جاده های شهر همدان را با سرعت هولناکی می پیمودند تا بلکه بتوانند از این مهلکه بگریزند.

متهمان که حالا خود را در مخمصه می دیدند و دستگیری را قریب الوقوع می دانستند دست به یک ترفند برای گریز از این ماجرا می زنند.

راننده خودروی سواری پراید با پیچیدن به یکی از خیابان ها سرعت خودرو را به یکباره کاهش داد تا یکی از سرنشینان با پای پیاده از محل دور شده و آنها پلیس را مشغول و سرگرم خود کنند.

البته به گفته فرمانده انتظامی شهرستان همدان این اقدام آنها بی نتیجه ماند و فرد پیاده پس از یک تعقب و گریز کوتاه در چنگال قانون Law گرفتار شد.

سرهنگ جمشید باقری بیان کرد: یکی از سرنشینان ابتدا بسته مشکوکی را به بیرون از خودرو پرتاب کرده سپس اقدام به فرار می کند.

وی اضافه کرد: 2 تن از ماموران بسته مشکوک را کشف کرده و متهم را پس از تعقیب و گریزی کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: دو متهم دیگر که با سواری پراید در حال فرار بودند خود را در محاصره چند خودروی پلیس دیده و مجبور به توقف می شوند و این تعقیب و گریز با دستگیری متهمان پایان می یابد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه بسته مشکوک حاوی یک کیلوگرم هروئین بود بیان کرد: متهمان شامل 2 مرد و یک زن از اعضای یک خانواده هستند که در بازجویی های به جرم Crime خود اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد دارای سابقه کیفری بوده بنابراین برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs استان قرار گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار پسر جوان در محله پیشاهنگی کرج حمام خون به راه انداخت +عکس رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید پیدا شدن اجساد 3 مرد در خیابان رودکی که قربانی کینه قدیمی شدند سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان مادرم مرا به ساقی موادمخدرش فروخت التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس گرفتار شدن مرد غواص میان آرواره های کوسه قاتل حمله حیوان غول پیکر به خودروی گردشگران+ عکس تصویر 4 زن شرور که در حین کار خلاف دستگیر شدند+ عکس نوجوان خوزستانی به خاطر گرسنگی و فقر خودکشی کرد+عکس بلای شیطانی که معلم بوشهری بر سر دانش آموز آورد / واقیعت ماجرا چیست؟ وقتی پوریا و خواهرم کتایون را در خانه تنها دیدم از خود بی خود شدم ! این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس تینا ساعتی 200 هزار تومان برای مشتری های سینا صیغه می شد همخوابی اجباری نامادری با پسر 15 ساله شوهرش در برابر دوربین جانباز 21 ساله بعد از برملا شدن رازش مادر و دختر را به قتل رساند+ عکس ناپدری شیطان صفت مواد کشید و به سراغ دختر 15 ساله مشهدی رفت مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فرار Escape قانون Law جرم Crime مواد مخدر Drugs اخبار حوادث پلیس تعقیب و گریز همدان یک خانواده نفس عکس قتل زاهدان مرد زن جوان آتش سوزی قربانی بیمارستان ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 749495

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد