Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت فعال در زمینه چاپ و تبلیغات  جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌کند.   متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.   آدرس ایمیل: negaran.print@gmail.com     انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام دعوت به همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب ۷۲ هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.

به گزارش مشرق، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خوزستان اعلام کرد که امسال ۷۲ هزار معلم از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش جذب خواهند شد. از این تعداد، ۲۵ هزار نفر در مقاطع متوسطه، دبیری و هنرآموزی خواهند بود.

وی جذب معلمان توانمند را یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت در سال گذشته، رویکرد جذب نیرو تغییر کرد تا افراد شایسته و توانمند از نظر تخصصی و حرفه‌ای به کار گرفته شوند.

کاظمی معلم را اصلی‌ترین عنصر در نظام تربیت و تعلیم خواند و نقش تربیتی معلم در کنار نقش آموزشی را بسیار مهم دانست. وی گفت دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان تاثیر می‌پذیرند و این تاثیر سال‌ها باقی می‌ماند.

وی امیدآفرینی در نسل نوجوان را یکی از نیازهای مهم کشور برشمرد که باید توسط معلمان انجام شود. کاظمی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه این وزارتخانه در دولت سیزدهم تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه گفت مدیران مدارس باید نقش آموزشی و راهبری در اجرای سند تحول داشته باشند نه صرفا نقش اجرایی.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزش در خوزستان، گفت هرچند شاخص‌های دسترسی و پوشش تحصیلی در این استان مطلوب است، اما در شاخص کیفیت آموزش نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری وجود دارد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است +جزئیات
  • همبرگر جیرجیرک برای مردم، استیک برّه برای «نخبگان» / با طراح «بردگی نوین جهانی» آشنا شوید+عکس و فیلم
  • در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰درصد ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰% ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته