Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی با سپاه شهدای استان در راستای همکاری مشترک درزمینه مدیریت مصرف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع مصرف بهینه آب امضاء شد.

وی افزود: بند‌های این تفاهم نامه شامل ترویج فرهنگ مصرف آب توسط سرمربیان حلقه‌های صالحین در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، همکاری طرفین جهت نصب لوازم کاهنده در مساجد و پایگاه‌های استان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف صحیح آب شرب در این پایگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس اکبری ادامه داد: کمبود بارندگی و خشکسالی مداوم، باعث بروز شرایط خاص و ویژه‌ای در کشور شده است و پیشگیری از بحران‌های آتی آب راهکاری جز صرفه جویی در مصرف کردن نیست که نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: آموزش نمایندگان، سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین معرفی شده از سوی سپاه استان، برگزاری جشنواره ها، ایجاد تشکل‌های حامیان آب، تشکیل هیات اندیشه ورز برای تولید محتوای فرهنگی با موضوع مدیریت مصرف آب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت مصرف آب بخشی از همکاری‌های فی مابین این دو دستگتاه اجرایی است.

وی افزود: استفاده از شیرآلات و پرلاتور‌های کاهنده آب نیز نقش بسزایی در مدیریت مصرف آب دارند که استفاده از این تجهیزات باعث کاهش ۳۰ الی ۴۰ درصدی مصرف آب می‌شود.

انتهای پیام/ه

همکاری دستگاههای اجرایی برای صرفه جویی در مصرف آب در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند