Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت:من به عنوان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام آمادگی می کنم که اگر تیمی در دانشگاه‌های خوب ما در حوزه های اقتصادی، جمعی را تشکیل دادند و روی این موضوع کار کردند از آنها پشتیانی لازم را به عمل بیاوریم. مسعود برومند در خصوص اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری درباره وضعیت بودجه‌ای کشور به خبرنگار ایلنا گفت: به هر حال بعد از گذر از هر چند سال شاید سیستم‌ بودجه ریزی کشور نیاز به بازنگری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: اصلاح ساختار بودجه‌ای کشور کاری زمانبر است و باید از جمع نخبگان در این زمینه استفاده شود.   وی اضافه کرد: صحبت‌های معاون اول رییس جمهور هم  به این منوال است که مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها براساس طرح‌هایی که انجام می‌دهند، کمک کنند و اگر پیشنهادی دارند که در تغییر یا بهبود نظام بودجه و ارتقاء آن تاثیرگذار است، ارائه دهند.   برومند ادامه داد: روز گذشته هم در سمینار علوم انسانی وقتی بحث به موضوع برنامه ریزی و بودجه ریزی در کشور رسید، در آنجا هم اعلام کردند که دانشگاه‌های خوب ما که دارای دانشکده‌های اقتصاد و گروه‌های پژوهشی در حوزه اقتصاد و اجتماعی هستند، اگر بتوانند تیمی را تشکیل دهند و روی این موضوع کار کنند، بسیار خوب است.   معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تاکید کرد: این موضوع مساله‌ای نیست که امروز تصمیم بگیریم و سال آینده اقدام کنیم، بلکه باید کار پژوهشی دقیقی روی آن انجام شود و در تدوین و طراحی یک سیستم نوین اقدامات جدی صورت بگیرد. این کار زمانبر است و باید از جمع نخبگان استفاده شود.    وی ادامه داد: همچینن پس از آن باید مدل سازی صورت بگیرد و بررسی شود که آیا از نظر اجرایی این مدل سازی‌ها امکان پذیر هستند یا نه؟ سپس در صورت امکان پذیر بودن آن را به دولت ارایه دهند.   معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در پایان تاکید کرد: من به عنوان معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام آمادگی می کنم که اگر تیمی در دانشگاه‌های خوب ما در حوزه های اقتصادی، جمعی را تشکیل دادند و روی این موضوع کار کردند از آنها پشتیانی لازم را به عمل بیاوریم./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر