Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس یورنته بزرگترین کشف سانتیاگو سولاری برای سفید های مادرید بوده است.

طرفداری- معلوم نیست که آیا بدون مصدومیت کاسمیرو، باز هم یورنته در برنامه های سرمربی آرژانتینی رئال مادرید قرار می گرفت یا نه، با این حال حقیقت این است که سولاری تنها کسی است که در مادرید به این هافبک جوان اسپانیایی اعتماد کرد.

به گزارش مارکا، در فصل پیش زیدان به ندرت از این هافبک در برنامه های خود استفاده کرد و در ابتدای این فصل نیز در تیم لوپتگی نیمکت نشین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با مصدومیت هافبک دفاعی و برزیلی رئال مادرید، فرصت بازی کردن به مارکوس رسید و او از این فصت به خوبی استفاده کرده است. او DNA مادرید را دارد. در مصاحبه ای پدر و دایی مارکوس اعلام کرده اند که این بازیکن از بچگی طرفدار رئال مادرید بود. اکنون و بعد از مدت طولانی انتظار، زمان پوشیدن پیراهن رئال مادرید برای مارکوس فرا رسیده است. در بازی دیروز رئال مادرید مقابل کاشیما در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، هنگامی که بازی در نیمه اول کمی برای قهرمان اروپا پیچیده شده بود، او به خوبی وظایف تاکتیکی خود را انجام داد، به خوبی توپ ربایی می کرد و جلوی خط دفاعی تیم قرار می گرفت و در زمان حمله، نیز خطرناک ظاهر شد. با اعتماد به نفس و با جدیت بازی کرد. در جریان بازی دیروز و زمانی که رئال مادرید 3-0 از حریف ژاپنی خود جلو بود، در یک صحنه به خوبی توپ را از سرجینیو گرفت و جلوی یک ضد حمله خطرناک کاشیما را گرفت و این نشان می دهد که مارکوس به خوبی فوتبال را می فهمد و اعتماد دیگران به دست آورده است. این هافبک جوان به همه نشان داده است که چه کارهایی می تواند انجام دهد. 

بر اساس آمار سایت هواسکورد، در بین بازیکنان رئال مادرید، مارکوس بیشترین دقت پاس (94.5 درصد) را در بازی های لالیگا داشته و در این مورد، عملکرد بهتری نسبت به تونی کروس با دقت پاس 93.9 درصد ثبت کرده است. مارکوس در 281 دقیقه حضور در بازی های لالیگا، نمره خوب 6.95 را از هواسکورد گرفته است. هم چنین در دو بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا، 92.9 درصد پاس سالم را ثبت کرده است. این هافبک اسپانیایی متولد 30 ژانویه 1995 است. یورنته در سال 2012 به آکادمی کاستیا پیوست، سپس در فصل 2017-2016 به طور قرضی به آلاوز رفت و تابستان 2017 به مادرید بازگشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است