Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با فرانسوا سنمو سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه با اشاره به تحولات سوریه، گفت: ابتکار آستانه در مورد سوریه همچنان کارکرد مثبتی دارد. سازمان ملل در طرح ابتکاری خود در سوریه نباید یک بعدی حرکت کند و باید به موازات تعیین قانون اساسی به مشکلات دیگر سوریه توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتمادسازی در روند گفتگوهای بین المللی و همچنین اعتمادسازی میان طرفین در سوریه را یکی از اقدامات لازم برای حل سیاسی مشکلات دانست و خواهان توجه ویژه مذاکرات ژنو به موضوعات مهم دیگری همچون بازگشت آوارگان و بازسازی سوریه شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به تداوم حضور تروریست ها در ادلب، بر اهمیت اهتمام جدی برای پایان دادن به تروریسم در سوریه تأکید کرد.

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گفت و گوها در یمن، اظهار داشت: اجرای توافق سیاسی اخیر در یمن می تواند تأثیر مثتبی بر امنیت منطقه و از جمله بر سوریه داشته باشد.

امیرعبداللهیان افزود: تهران همواره حامی ایفای نقش مثبت و موثر فرانسه در کمک به حل سیاسی بحران ها از جمله در سوریه، لبنان و یمن در جهت تحقق ثبات، امنیت و توسعه پایدار در منطقه است.

فرانسوا سنمو سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه در این دیدار با تأکید بر اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه به ویژه در سوریه گفت: شرایط حاکم بر سوریه نتیجه ورود برخی قدرت ها به مسائل سوریه است.

وی افزود: قابل درک است که بدون مداخله جمهوری اسلامی ایران و روسیه شرایط در سوریه متفاوت بود.

فرانسوا سنمو خاطرنشان کرد: مبارزه با تروریسم از اولویت های فرانسه است؛ چراکه مبارزه با تروریسم در سوریه و بخشی از عراق همچنان در جریان است.

نماینده ویژه رئیس جمهور فرانسه در امور سوریه ضمن اشاره به قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت گفت: ما به دنبال راه حل سیاسی و شرایطی هستیم که در آن طرفین در سوریه به آشتی ملی سوق داده شوند.

وی بر اهمیت نقش فرانسه به عنوان عضو دائم شورای امنیت در حل سیاسی بحران سوریه تاکید کرد و توجه به سایر مسائل از جمله آزادی زندانیان را حائز اهمیت خواند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس مجلس امور بین الملل رئیس جمهور سوریه سازمان ملل قانون اساسی مشکلات تروریسم مجلس شورای اسلامی یمن فرانسه لبنان توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران ایران و روسیه مبارزه با تروریسم عراق شورای امنیت بحران سوریه امور بین الملل سازمان ملل سوریه قانون اساسی مشکلات حسین امیرعبداللهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

 پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجودآمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی