Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ۲۵ آذر بازرسی‌ها ویژه ایام یلدا آغاز و تا شب یلدا ادامه دارد، اظهار داشت:  در سه روز اول ۶۸۲ بازرسی توسط تیم‌های نظارت بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان انجام شد.

وی افزود: برای بازرسی ویژه ایام یلدا از ۹۵ بازرس افتخاری و ۲۴۳ بازرس اصناف استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گران فروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم ارائه صورت حساب، عدم درج قیمت و عدم رعایت اصول بهداشتی را از جمله تخلفات صورت گرفته توسط متخلفان اعلام کرد و گفت: گران فروشی میوه و آجیل بیشترین تخلفی بود که در این دوره از بازرسی‌ها شاهد بودیم.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه ما در این دوره زمانی اجناس گران هستند، ادامه داد: اصناف خود می دانند که قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است و بر این اساس گران فروشی در شب یلدا را کمتر شاهد بودیم. 

وی با اشاره به تخلفاتی مانند فروش آجیل بی کیفیت و مخلوط کردن آجیل مانده و پارسالی با آجیل تازه ابراز داشت: به تمام مردم و خریداران توصیه می کنیم بابت هر جنسی که می خرند فاکتور دریافت کنند و مطمئن باشد در صورت بروز هرگونه مشکلی اگر با شماره تلفن ۳۲۳۵۲۰۱۲ الی ۱۳ تماس بگیرند، همان لحظه یک تیم بازرسی  اعزام می کنیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت:مردم دقت کنند از مراکز خرید دارای پروانه و مجوزه بهره برداری خریداری کنند.

وی اظهار داشت: از یک سو بخشی از آجیل وخشکبار وارداتی است و از سوی دیگر اوضاع جوی، خشکسالی ها و سرمازدگی ها میزان تولید خشکبار در اصفهان را به شدت کاهش داده بود، بر این اساس عرضه و تقاضا بهم ریخت و سبب افزایش چندبرابری قیمت ها شد.

کد خبر 4490734

منبع: مهر

کلیدواژه: اصناف بازرسی اصناف شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج