Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:28:40 GMT

برگزاری یلدای شهدایی در سومین حرم اهل بیت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۱۲۷۴

برگزاری یلدای شهدایی در سومین حرم اهل بیت

سردار سیدرضا متولی، مسئول انجمن راویان کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فارس، از برگزاری شب یلدا با عنوان"شب یلدای شهدایی" خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری موسسه نشر شهادت و انجمن راویان فجر فارس برگزار خواهد شد.

مسئول كانون روايان دفاع مقدس مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسيج و سپاه فجر فارس افزود: این برنامه با سفره یلدایی در حضور خانواده های شهدا، با میهمانی ویژه خانواده شهید مدافع حرم، ستار محمودی و سخنرانی آقای لطفعلی زاده همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جانباز دفاع مقدس به اجرای برنامه شاد صندلی داغ برای دو میهمان خاص برنامه اشاره و تصریح کرد: این دو میهمان که از رزمندگان قدیمی هستند، از این برنامه ویژه خبر ندارند.

وی خاطره گویی از لحظات شاد و خاطره انگیز جبهه های هست سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای این شب یاد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع)
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان