Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه دومین مجمع ملی سمن‌های کل کشور در استان کرمان برگزار می‌شود گفت: این مجمع با حضور مسئولین کشوری از جمله وزیر و معاونان وزیر ورزش و جوانان در کرمان برگزار می‌شود. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نشست مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کرمان به‌صورت یک نشست نیم‌روزی و با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان از صبح امروز در مرکز استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد‌تقی امیری خراسانی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: خدا را شاکریم که در سال 97 توانستیم نشستی با روسای ادارات شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان داشته باشیم و این جلسات در هر فصل برگزار و مشکلات و موانع پیش رو بررسی می‌شود تا شاهد توسعه ورزش استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم گفت: تاکنون هشت جلسه ویژه کمیته ورزش ستاد دهه فجر استان کرمان برگزار شده و برگزاری 650 برنامه ویژه دهه فجر پیش‌بینی شده است.

کرمان| زمین چمن مصنوعی فوتبال ده‌زیار کرمان افتتاح شدکرمان| عدم تخصیص اعتبار ورزشی جای گلایه از سازمان برنامه و بودجه داردآئین تجلیل از مدال‌آوران جاکارتایی استان کرمان به روایت تصاویر

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه تاکید کمیته ورزش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر مردمی‌تر برگزار کردن برنامه‌ها است افزود: یکی از این برنامه‌ها هم‌نوایی 40 مرشد زورخانه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان میزبان برگزاری دومین کنگره 6 هزار و 500 شهید استان است و این کنگره در اسفند‌ماه سال جاری برگزار می‌شود خاطر‌نشان کرد: کمیته ورزش و  جوانان ذیل کنگره شهدای استان کرمان تشکیل شده و در مجموع تمام برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حول محور دهه فجر و کنگره شهدا برگزار می‌شود.

امیری خراسانی از برگزاری دومین مجمع ملی سمن‌های کل کشور در شهر کرمان خبر داد و گفت: دومین مجمع ملی سمن‌های کل کشور با حضور مسئولین کشوری از جمله وزیر و معاونان وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان برگزار می‌شود و دوره اول این مجمع در استان فارس برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم بدهیم تا این مجمع به‌خوبی در استان کرمان برگزار شود با اشاره به مصوبات امروز نشست مشترک روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان کرمان افزود: مصوبات این جلسه برای برنامه‌ریزی سه ماه آخر سال و سال آینده ورزش استان است.

انتهای پیام/ ت

R7860/P1336/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد کیامهر ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: از اول ذی القعده که مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) است تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است که در همین راستا نیز برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، اظهار کرد: در همین راستا اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار (ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون‌های مساجد تشریح و تبیین شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری جشن‌های مردمی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرای آثار و برنامه‌های هنری، برگزاری طرح مسجد، پایگاه قرآن، اجرای طرح شنبه‌های کتاب و اجرایی شدن پیوند مسجد و مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سطح کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت امسال است.

کیامهر افزود: در این دهه برنامه‌هایی از قبیل برپایی کرسی تلاوت قرآن و برگزاری جشن‌های مردمی با محوریت جشن ویژه دختران و اجرای طرح مسجد، محله کرامت نیز پیش بینی شده است که از ۱۹ تا ۳۱ اردیبهشت جاری در استان اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های مردمی با حضور هیأت‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شود که بیش از ۵۰ مسجد استان در مناطق مختلف استان جشن‌های عمومی به مناسبت دهه کرامت برگزار کنند.

کد خبر 6099427

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود