Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان ام باپه امروز 20 ساله شد.

طرفداری- ستاره جوان فوتبال فرانسه امروز تولد 20 سالگی خود را جشن گرفت. کیلیان بهترین خاطره خود در این 20 سال را ملاقات با زیدان و کریستیانو رونالدو در 14 سالگی عنوان کرد.

به گزارش آ اس، کیلیان ام باپه در مصاحبه خود در مورد 20 سال زندگی خود گفت:

20 سالگی

هیچ چیزی در زندگی من تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین کادوی تولد

زمانی که 14 ساله بودم، برای یک هفته با رئال مادرید تمرین کردم. خوش شانس بودم که توانستم با زیدان و کریستیانو رونالدو ملاقات کنم. تمام بازیکنان رئال مادرید را از نزدیک دیدم و این فوق العاده بود.

چه هدیه ای را بیشتر از هر چیزی می خواهد؟

فتح لیگ قهرمانان اروپا در این فصل با پاری سن ژرمن

الگوی دوران کودکی

افراد زیادی مانند لبران جیمز و راجر فدرر بودند. در نوجوانی طرفدار کریستیانو رونالدو بودم. حرکات او را تقلید می کردم. شانس دیدار با خیلی از بازیکنان فرانسوی مانند زیدان و تیری آنری را داشتم.

زیدان

مانند تمام فرانسوی ها دوست داشتم در کنار او فوتبال بازی کنم.

ورزش اسکی

مهم ترین چیزی که از دست دادم، ورزش اسکی است. به خاطر تمریناتم، نمی توانم آن را ادامه دهم. در دو یا سه سالگی این ورزش را شروع کردم و تا 15 سالگی ادامه دادم. هنگامی که فوتبال حرفه ای من به اتمام برسد، با خانواده و دوستانم به آن خواهم پرداخت.

بیست سال بعد

بیست سال بعد امیدوارم که سرمربی باشم. پدر و عموی من راه را به من نشان دادند و این مرا وسوسه می کند.

ام باپه می داند که چه جامی را می خواهد با پاری سن ژرمن فتح کند. او توانست با تیم ملی فرانسه، در جام جهانی روسیه قهرمان جهان شود و نه تنها بهترین بازیکن جوان جام شناخته شد، بلکه جایزه کوپا 2018 را در مراسم فرانس فوتبال کسب کرد. در این سن، ستاره های فوتبال دنیا مانند رونالدو نازاریو، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کار های بزرگی را انجام داده اند، اما در سطح ام باپه که کورد های زیادی را به نام ثبت کرده است، نبوده اند.

رونالدو نازاریو

این ستاره برزیلی در این سن، از آیندهوون به بارسلونا منتقل شد، در 57 مسابقه توانسته بود 55 گل به ثمر برساند و با آیندهوون قهرمان هلند شود. این بازیکن برزیلی با تیم ملی کشورش در جام جهانی 1994 قهرمان جهان شده بود، اما هر گز در آن مسابقات بازی نکرد. هر چند که 20 بازی ملی و 3 گل زده در کارنامه او در آن سن دیده می شد.

لیونل مسی

این ستاره آرژانتینی یک بازیکن مهم تیم و جوان گلزن تیمش در آن سن بود. دو قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 درکارنامه او دیده می شد. در جام جهانی 2006 آلمان بازی کرد و در کارنامه او، 14 بازی و 4 گل دیده می شد.

کریستیانو رونالدو

در سن 20 سالگی، بازیکن منچستریونایتد بود. جام حذفی انگلیس را با این باشگاه فتح کرده بود و 18 بازی بین المللی و 7 گل در کارنامه او دیده می شد. با پیراهن تیم ملی پرتغال در جام ملت های اروپا 2004 (یونان)، نائب قهرمان مسابقات شده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو

کریستیانو رونالدو شب گذشته موفق نشد گلزنی کند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو شب گذشته از فرصت سوزی که خودش داشت، عصبانی شد.

شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ عربستان النصر به مصاف الخلیج رفت و موفق شد با نتیجه حداقلی حریف را ببرد اما در این مسابقه کریستیانو رونالدو موفق نشد گلزنی کند.

این اولین بازی پس از محرومیت کریستیانو رونالدو بود که این بازیکن چندین و چند موقعیت را هم از دست داد. اما در دقایق پایانی بازی، رونالدو یک فرصت دیگر را از دست داد که به شدت از دست خودش عصبانی شد و سعی کرد با مشت، به توپی که روی هوا است ضربه بزند!

این ویدیو در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو