Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیرو‌های دموکراتیک سوریه امروز (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای اظهار کردند، تصمیم کاخ سفید در زمینه خروج نیرو‌های آمریکایی از شمال و شرق سوریه تاثیر منفی بر مبارزه با داعش می‌گذارد و به تروریسم و حامیانش انرژی سیاسی و میدانی و نظامی می‌دهد تا دوباره احیا شوند و دست به حملات تروریستی در منطقه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، جنگ علیه ترویسم هنوز تمام نشده و هنوز داعش شکست نهایی را متحمل نشده است بلکه ما در مرحله حساس و سرنوشت‌ساز هستیم که مستلزم حمایت و تلاش دو چندان همه و حمایت گسترده‌تر ائتلاف بین‌المللی و افزایش انواع حمایت‌ها از نیرو‌های نظامی هستیم نه اینکه عقب‌نشینی کنیم.

نیرو‌های کرد نسبت به این عقب‌نشینی هشدار داده و افزودند، این گام امید‌های ملت‌های منطقه در تحقق ثبات را ناامید خواهد کرد و به بی‌ثباتی و خلأ سیاسی و نظامی در منطقه خواهد انجامید.

منبع: فردا

کلیدواژه: موضع گیری کرد های سوریه خروج آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیسلاو کوسینیاک کامیش» وزیر دفاع لهستان در اظهاراتی از آمادگی کشورش برای بازگرداندن برخی از اتباع اوکراین به این کشور خبر داد.

بر این اساس کامیش تاکید کرد که لهستان آماده است اوکراینی‌هایی را که موظف به انجام خدمت نظامی هستند، به این کشور بازگرداند تا مشغول خدمت وظیفه در ارتش اوکراین شوند.

وزیر دفاع لهستان تصریح کرد: به باور من بسیاری از لهستانی‌ها هنگامی که جوانان اوکراینی را در هتل‌ها و قهوه‌خانه‌ها مشاهده می‌کنند و از طرف دیگر میزان باری را که ما باید برای اوکراین به دوش بکشیم مشاهده می‌کنند احساس خشم می‌کنند.

در عین حال کامیش مشخص نکرد که ورشو چگونه می‌تواند این افراد را به اوکراین بازگرداند.

کد خبر 6088364

دیگر خبرها

  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند