Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@14:09:51 GMT

برگزاری اولین اجلاس نماز در سیریک

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۲۳۵۰

برگزاری اولین اجلاس نماز در سیریک

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک،اولین اجلاس نماز با شرکت ۴۵۰ نفر از والدین، دانش آموزان، معلمان و مسئولان شهرستان سیریک در روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه  با هدف فرهنگ سازی اقامه نماز و شیوه‌های دعوت به این فریضه مهم الهی در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

در این اجلاس خانم سیده خدیجه محمدی امین کارشناس ارشد حوزه دین و خانواده گفت: بهترین پل ارتباطی بین انسان و خدا اقامه نماز است و عبادت نماز برای انسان‌های مسلمان بهتر سود و منفعت دنیایی و اخروی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات اجلاس نماز شیوه‌های دعوت فرزندان به نماز در سطح مدارس و اهمیت دادن والدین و مسئولان جهت اقامه نماز در منازل و ادرات است.

لازم به یادآوری است این اجلاس با حضور عباسی معاون فرماندار، بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان، احمد جمالدینی بخشدار مرکزی، جنگمان رئیس تامین اجتماعی، ملاحی معاون پرورشی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و والدین برگزار شد.

در حاشیه این اجلاس نمایشگاه عکس نماز دایر بود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سیریک ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی

مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضا‌های معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشور‌های اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه