Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت آقای خاص به لالیگا؟

طرفداری - رامون کالدرون، رئيس اسبق رئال مادرید احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به این باشگاه را رد نمی‌کند.

سرمربی پرتغالی پس از دوران ناموفقی که در منچستریونایتد داشت، دو روز پیش اخراج شد و به طرز عجیبی خیلی زود، شایعات پیرامون بازگشت احتمالی او به رئال مادرید منتشر شد. شایعاتی که هنوز هم ادامه دارد و حتی برخی رسانه‌ها مدعی شدند پرز از حالا مذاکرات با مورینیو را شروع کرده است!

به گزارش گل، این در حالی است که مورینیو در دوران حضور 3 ساله‌اش روی نیمکت کهکشانی‌ها، علی رغم دستاوردهایش، جدایی پرحاشیه‌ای داشت و با خیلی از بزرگان رختکن تیم هم به مشکل برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامون کالدرون، رئیس سابق کهکشانی‌ها می‌گوید: 

به نظرم مورینیو در هر باشگاهی که بوده، خودش مشکل اصلی بوده است. وقتی اینجا - رئال مادرید - بود هم همه را بابت شکست‌ها سرزنش می‌کرد. به نظرم این اشتباهی مهلک است. مورینیو همیشه مشکل‌زا است. او همیشه با بازیکنانش مشکل دارد و در منچستریونایتد هم این موضوع با پوگبا و بایی ثابت شد. اینجا که بود هم داستان همین بود. او با رونالدو، ایکر کاسیاس راموس به مشکل خورد. به نظرم این یک مشکل است. مورینیو همیشه ساز خودش را می‌زند و از دستاوردهایش تعریف می‌کند و این برای یک مربی اشتباهی بزرگ است. ما اینجا کسی مثل زیدان را داشتیم که کاملا برعکس مورینیو کار کرد. در پشت صحنه بیشتر با تیم بود و به نظرم این دقیقا سبک مربی‌گری در یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ است. شما - به عنوان مربی - نمی‌توانید همیشه نقش اول داستان و تیتر یک باشید.

بازگشت مورینیو به رئال مادرید؟ همه اینجا می‌دانند این در فکر رئيس باشگاه - پرز - است. به نظرم مورینیو تنها مربی‌ای است که پرز به او احترام می‌گذارد. رئیس فعلی باشگاه چندان به مربیان باور ندارد اما قصه مورینیو برایش فرق می‌کند چون پرز بارها در شرایط دشوار، به معنای واقعی کلمه از او حمایت کرد. وقتی لوپتگی اخراج شد، گفتم مطمئنم مورینیو را بار دیگر اینجا خواهیم دید و حالا هم احتمال بازگشت او به رئال مادرید در آینده نزدیک را رد نمی‌کنم.

پی بردن به چگونگی رفتارهای مورینیو کار سختی است. بزرگ ‌ترین شخصیت تاریخ ما آلفردو دی استفانو است و به یاد دارم او همیشه به من می‌گفت یک تیم بزرگ، یک مربی بزرگ هرگز نمی‌توانید به داوری، مصدومیت‌ها، بدشانسی و رفتار بازیکنان اعتراض و گله داشته باشد. این چیزها مربوط به تیم‌های متوسط است و معتقدم مورینیو دقیقا همین کارها را انجام می‌دهد! آمار و رکوردهای او باورنکردنی است. جوری که تکرارش برای هر مربی دیگری دشوار خواهد بود. با این حال، از نظر رفتاری او بارها کارهایی که دی استفانو مخالفش بود را انجام داده و می‌دهد و این برای هر تیمی که می‌خواهد جذبش کند، یک هشدار است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس