Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، از منطقه ویژه اقتصادی نمین و تعدادی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شماره ۲ بازدید و برای حل مشکلات و موانع تولید این واحدها دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از کارخانه تولید کریستال در منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت : تاکنون برای تکمیل این کارخانه که یکی از بزرگترین تولید کننده کریستال برتر کشور خواهد شد،  ۲۸ هزار متر فنداسیون و ساختمان کارگاه ها از مجموع  ۴۲ هزار متر زیربنای آن در حال احداث است و همزمان با آن سازه سقف نیز در یک کارگاه مجزا در حال آماده سازی است که از یک ماه آینده نصب سقف سوله های این کارگاه اجرا می شود.

استاندار اردبیل افزود: همزمان با عملیات اجرایی احداث ساختمان کارخانه، خط تولید نیز خریداری شده و ظرف یکماه آینده به محل کارخانه منتقل می‌شود.

بهنام جو بیان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان از درخواست‌های سرمایه‌گذار این کارخانه بود که مراحل پایانی پرداخت خود را طی می‌کند و با ۴۰۰ میلیارد تومان آورده شخصی مجموع سرمایه گذاری در این کارخانه به ۵۸۰ میلیارد تومان می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: در شش ماهه اول  سال آتی شاهد به بهره برداری رسیدن این واحد بزرگ تولیدی و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر در فاز اول باشیم.

استاندار اردبیل در بازدید از واحد تولیدی پالت و لوله های کاروگیت نیز گفت:این واحد تولیدی سومین کارخانه تولید پالت برای صنایع پتروشیمی در کل کشور است و برای افزایش تولید و توسعه کارخانه درخواست تسهیلات بانکی کرده بود که تا یک ماه آینده پرداخت می شود.

بهنام جو همچنین از یک واحد تولید الکل صنعتی با مشارکت سرمایه گذار خارجی نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است

علیرضا حسینی در بازدید از کارگاه‌های تولیدی فعال شهرستان نیر به ضرورت تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان " جهش تولید با مشارکت مردم" اشاره کرد و گفت: کارگاه‌ های غیر فعال شهرستان هم در حال فعال شدن هستند و امسال تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق شعار سال، وارد چرخه تولید شوند.

فرماندار نیر به تلاش‌ها برای جلوگیری از خام فروشی در معادن نیز اشاره و افزود: از ۲۶ معدن موجود در این شهرستان ۱۵ معدن فعال است و پارسال ۲ معدن تولید گچ و اسفنج آهنی هم به آنها اضافه شد و این معادن باید از خام فروشی خارج شده و کارخانه‌های فرآوری و جانبی خود را دایر کنند.

به گفته او، ۶۰ درصد شن و ماسه استان اردبیل از معادن شن و ماسه شهرستان نیر استحصال می‌شود و در راستای ایجاد اشتفال با استفاده از این ظرفیت موجود، افزایش تولیدات کارگاه‌ها و کارخانه‌ها با ارائه تسهیلات و تقویت آورده‌های شخصی را در دستور کار قرار داده ایم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • تلاش ۱۲۰۰ واحد تولیدی اردبیل برای تحقق جهش تولید
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است