Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:15:25 GMT

اجرای کمپین چله تهران ویژه شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۲۸۴۷

اجرای کمپین چله تهران ویژه شب یلدا

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اجرای کمپین چله تهران در سطح شهر تهران و فضای مجازی خبر داد. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پوریا سوری با اشاره به اهمیت حفظ سنت‌هایی همچون شاهنامه خوانی و حافظ خوانی در شب یلدا در میان خانواده‌های ایرانی گفت: مرکز ارتباطات شهرداری تهران در روزهای پنج شنبه و جمعه 29 و 30 آذرماه با همکاری 22 گروه نمایشی در سطح شهر، مراکز فرهنگی و ایستگاه‌های مترو تهران اقدام به اجرای پرفورمنس‌هایی با موضوع شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی می‌کند که این اجراها با همکاری دانشجویان تئاتر واحد 46 دانشگاه علمی کاربردی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گروه‌های نمایشی با تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبان خود برای شهروندان اقدام به حافظ خوانی و نقالی خواهند کرد و تلاش می‌کنند این رسم کهن در میان خانواده‌های تهرانی یادآوری و خانواده‌ها در شب یلدا نیز اقدام به برگزاری این رسوم دیرین کنند.

"شب یلدا" مرتکب این اشتباه زیان‌آور نشوید + تدابیر ویژه شب چلهجشنواره شب یلدا به میزبانی برج میلاد برگزار می‌شودسرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران همچنین در خصوص فعالیت‌های کمپین «چله تهران» در فضای مجازی گفت: این پویش با هشتک #چله_تهران در فضای مجازی راه اندازی شده است که به سنت‌های شب یلدا در قالبی نو و جوان‌پسند می‌پردازد.

وی همچنین از همکاری مشترک این مرکز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای برنامه‌های قصه‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان در قالب کمپین چله تهران در روز جمعه در مراکز فرهنگی و تفریحی و معابر پرتردد شهر خبر داد.

انتهای پیام/

R1491/P1010114/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران