Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (پنجشنبه) در دومین همایش کمیته سلامت جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، گفت: امروز انقلاب ۴۰ ساله شده است و این جای تبریک دارد از تمامی کسانی که انقلاب را به پیروزی رسانده و از آن پاسداری کردند. امروز باید بر امام درود بفرستیم که کشور را از دست استکبار نجات دادند و باید درود فرستاد بر رهبری که راه امام را ادامه دادند و با بینش آن را به پیش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب از ابتدا با استکبار درگیر بوده و هست که دفاع مقدس فقط یکی از آنهاست. امروز انقلاب اسلامی به یک واقعیت انکار ناپذیر در جهان تبدیل شده است. امروز به آمریکا نگاه کنید که سربازانش را بدون هیچ نتیجه‌ای از سوریه خارج می‌کند. قبل از انقلاب، دوگانه جهان آمریکا و شوروی بود، ولی امروز آمریکا و ایران است. حال اگر ایران عددی نیست چرا همیشه از ایران می‌ترسند؟

حدادعادل ادامه داد: امروز در شبکه‌ای خارجی تحلیلگری می‌گفت: اگر نیروهایمان را از سوریه خارج کنیم، رسماً سوریه را تقدیم ایران کرده‌ایم. امروز به یمن و لبنان بنگرید؛ بعد از قتل رفیق حریری و... یک خط مستقیم طی می‌شود برای از بین بردن حزب الله در لبنان، ولی شما می‌بینید که حزب الله به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار و همراه صد در صد با ایران در لبنان تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سرّ این قدرت، صداقت و منطق جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: اساس منطق جمهوری اسلامی بر صداقت در روابط خارجه و اهل معامله نبودن است.

وی ادامه داد: تاریخ حوادث جهان و منطقه را که بنگرید، همه در حال معامله هستند. انقلاب اسلامی از لحاظ نظری، خط بطلانی است بر سکولاریسم و از لحاظ عملی، عصیانی علیه سلطه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمع بندی دشمنان این بود که اگر تحریم‌ها را تشدید کنند ملت ایران از پا در می‌آید.

حدادعادل راهبرد نطام سلطه در ارتباط با ایران را تحریم اقتصادی دانست و تصریح کرد: معلوم بود با برجام هم نمی‌خواهند تحریم‌ها را لغو کنند. از روز اول هم نتیجه برجام را پیش‌بینی می‌کردم؛ بنده منتقد دولت هستم و این موضوع مشخصی است، اما با اینکه تندی‌های برخی‌ها را ندارم، از روز اول گفتم من دلواپس هستم؛ هرچقدر هم می‌خواهید فحش بدهید؛ چون من باور نمی‌کنم آمریکایی‌ها به عهدشان در برجام پایبند باشند و آن‌ها کاری نمی‌کنند که باعث قوت ما شود.

وی راهبرد مکمل تحریم را راهبرد آزادکردن فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام یعنی آنچه به سود ملت است باید تحریم باشد آما آنچه به ضرر کشور است باید آزاد شود؛ مانند دو تیغه قیچی. تحریم، پیوست فرهنگی تبلیغاتی نیاز دارد که از طریق فضای مجازی دنبال شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هدف از تحریم‌ها را ایجاد شورش و ناامنی دانست و گفت: هدف آن‌ها از فضای مجازی، رخنه در ایمان و باور مردم و جوانان است؛ همچنین ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نظام و نیرو‌های انقلاب نسبت به یکدیگر. اگر همین تلگرام را که ملاحظه کنید، می‌بینید مطالبی در آن از آن طرف می‌آید، همین هدف را دنبال می‌کند.

حداد عادل با بیان اینکه ما منتقد دولت هستیم، اظهار داشت: باید دانست که مسئله آمریکا، این دولت و آن دولت نیست؛ چه دولتی روی کار باشد که به آن‌ها اخم کند چه دولتی باشد که به آن‌ها لبخند بزند، آمریکایی‌ها از هیجچکدام از این دولت‌ها خوشش نمی‌آید.

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال الگوی دولت سعودی است که هیج مخالفتی با سیاست‌های آمریکا نداشته باشد و آمریکا آقای دنیا شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در عین حال که دولت را نقد می‌کنیم باید بدانیم دشمن اصلی کیست و باید در نقدمان از دولت، مقصودمان روشن باشد؛ یعنی هیچ کاری نکنیم که به هدف دشمن اصلی کمک کرده باشیم.

حداد عادل مشکل اصلی اقتصاد کشور را ناشی از بی تدبیری دانست و با بیان اینکه خود دولتی‌ها هم به این موضوع اذعان دارند، اظهار داشت: یک بار دلار را ۴۲۰۰ تعیین می‌کنند و بعد می‌گویند اشتباه بوده است. احتمالاً امروز هم سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که بعداً خواهند گفت: اشتباه بوده است.

وی با بیان اینکه هدفمان در نقد دولت این نیست که آن‌ها را کنار بزنیم و خودمان پست‌ها را بگیریم، گفت: جریانی در کشور وجود دارد که از این دولت پشتیبانی کرد و وقتی دولت رای آورد، همه نیروهایشان را از عناصر فتنه تا دیگران، سرکار گذاشتند و از بخشدار‌ی‌ها گرفته تا جا‌های دیگر را در دست گرفتند، اما حالا که به عملکرد نگاه می‌کنند، منتقد دولت شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آن‌ها پیروزی در انتخابات را دوگانه دلواپسان- دل‌آرامان طراحی کردند، ولی امروز همان‌ها تبدیل به منتقد شده‌اند.

حدادعادل با بیان اینکه موضع ما با این جریان فرق می‌کند، تصریح کرد: درد و دغدغه ما انقلاب و استقلال کشور است نه قدرت؛ بنابراین ما بسیاری از گلایه‌ها را در سینه پنهان می‌کنیم. نقدی هم اگر می‌کنیم برای کمک به اداره کشور است. جایی هم که نیاز باشد و بتوانیم، به دولت کمک می‌کنیم و صورت‌حساب هم نمی‌فرستیم که سهم ما چه شد.

وی با اشاره به جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب، عنوان کرد: ما همان جمع‌بندی گذشته را داریم و به آن معتقدتر هم شده‌ایم. یعنی جای یک حرکت تشکیلاتی جدید در کنار تشکل‌های موجود که بتواند جمع کثیری از نیرو‌های معتقد سراسر کشور را جمع کند خالی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جبهه مردمی می‌تواند به چنین هدفی نائل آید، گفت: مدعی عصمت نیستیم و نمی‌گوییم هرچه انجام داده‌ایم درست بوده؛ ایراد‌هایی هم وجود داشته، اما هر تصمیمی گرفته شده در چارچوب اساسنامه بوده است.

حدادعادل با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس ۹۸، تصریح کرد: برای ما وحدت شرط اصلی است؛ اما شرط لازم نه شرط کافی. شرط کافی، حضور است و اینکه اندیشه انقلاب را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: راهبرد‌های کلان را رهبر انقلاب تعیین می‌کنند و وظیفه نیرو‌های پیرو انقلاب این است که این اندیشه‌ها را تبیین کنند. یکی از وظایف هم انتخابات است و به موقع باید درباره آن تصمیم گرفت، امّا همه وظیفه ما انتخابات نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با بیان اینکه باید با آگاهی بخشی، ملت را در برابر توطئه‌ها واکسینه کنیم، خاطرنشان کرد: این وظیفه هرکسی است که تشخیص می‌دهد و نباید کوتاهی کند. اگر به وظیفه‌مان عمل کنیم خدا به قولی که به مومنین داده عمل می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: حدادعادل عناصر فتنه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است

امیر سرتیپ «الهامی» با بیان اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی پدافند هوایی برای انجام وظیفه به معنای واقعی، جان خود را کف دست گرفته و با احدی برای امنیت مردم و مرزها تعارف ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است، گفت: امروز با تکیه بر سلاح‌ها و تجهیزات کاملا ایرانی، دانش بومی و اراده پولادین فرزندان غیرتمند و شجاع ایرانی با حرکت در خط ولایت و توکل بر خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور ذره‌ای تردید نداریم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: تجهیزات بومی و اراده پولادین ما آماده است تا جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی به کشور را با قدرت و توفنده بدهد و با تمام قدرت از مرزهای کشور دفاع می‌کنیم.

سرتیپ الهامی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص «قوی شدن» تذکرات مهمی داده‌اند و راه برون رفت مشکلاتی که دشمن به نظام تحمیل می‌کند را همین مسئله می‌دانند، افزود: نمونه‌ای از اجرای رهبری را در عملیات «وعده صادق» می‌توان دید که هم اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و هم مردم را شاد کرد.

وی اضافه کرد: «قوی شدن» تکلیف آحاد مدیران در همه حوزه‌های علمی، فنی و مهندسی به ویژه نظامی است و دستور ولایی فرماندهی کل قوا برای نیروهای مسلح لازم‌الاجراست، پس «قوی شدن» برای همگان فرمان محسوب می‌شود لذا هر کسی در حوزه اختیارات و مسئولیت خود باید قوی شود و این یک تکلیف است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خدا باشیم.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: آنچه در اهداف عالیه نظام و تمدن نوین اسلامی ترسیم شده و ما به عنوان نیروی مسلح تضمین کننده تحقق آن وعده رهبر معظم انقلاب هستیم، باید ببینیم امروز ملزومات آن چیست.

امیر سرتیپ الهامی افزود: برای اینکه بتوانیم مأموریت دفاع از حریم آسمان کشور را با شایستگی و اقتدار انجام دهیم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم و امروز برای انجام وظایف به هیچ جا وابسته نیستیم.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از منطقه پدافند هوایی شرق کشور و قدردانی از انجام اقدامات اثرگذار، ماندگار و وسیع در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: اقدامات عمرانی با حجم زیاد در سایت‌ها با کاربری‌های مختلف انجام شده و فعالیت‌های حوزه ورزش و توان رزم نیز چشمگیر است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه توان رزم اقدامات اثرگذاری برای منطقه پدافند هوایی شرق انجام شده و ساخت و تعمیر خلاقانه برخی قطعات و سامانه‌های راداری که امکان بازآماد آن وجود ندارد، جزو این اقدامات بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!