Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس از اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط دولت برای قانون جامع حمایت از معلولان در سال جاری خبر داد. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اسداباد، اکبر رنجبرزاده در حاشیه سفر معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به اسدآباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در قانون بودجه سال 96 اعتبارات قابل توجهی به سازمان بهزیستی تعلق گرفت که این اعتبارات در حال هزینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط تحریم‌ها گفت :در این شرایط قشر معلولان بیشتر آسیب پذیرند بنابراین باید به این قشر توجه ویژه‌ای از طرف سازمان بهزیستی انجام بگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در راستای حمایت از معلولان طرح جامع حمایت از معلولین در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شده و در سازمان بهزیستی در حال تدوین است اما نیازمند اعتبار زیادی است.

رنجبرزاده گفت: خوشبختانه 1100 میلیارد برای اجرای قانون جامع حمایت از معلولان در سازمان بهزیستی تخصیص اما این رقم برای حمایت هر چه بیشتر از این قشر کافی نیست.

مشارکت مردم اصفهان در اقدامی خیرخواهانه برای معلولان نیازمند‌دعوت از 3 رکابزن به اردوی تیم ملی معلولاناردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود


وی ضمن ابراز امیدواری برای اینکه فضای مجلس در راستای افزایش دو برابری اعتبار قانون جامع حمایت از معلولان برای سال آینده فراهم شود یاد آورشد: سفر معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به اسدآباد با هدف بررسی مشکلات معلولین این شهرستان دارای ره آوردهای چشمگیری بوده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت با مرکز نگهداری معلولان جسمی و حرکتی ،موافقت با اخذ مجوز راه اندازی کارگاه حرفه آموزی معلولین بالای 14 سال پسران و دختران را می توان از جمله ره آوردهای امروز معاون توانبخشی سازمان بهزیستی به این شهرستان برشمرد.

رنجبرزاده، سازمان بهزیستی را سازمانی تخصصی و اثرگذار در سطح کشور قلمداد کرد و افزود: ارتقاء در تمامی سطوح سازمان بهزیستی می بایست از درون خود سازمان انجام شود چرا که انتصاب افراد از درون خود سازمان به پیشبرد اهدافو تسریع خدمت رسانی منتج خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر با تلاش و پیگیری رئیس و معاونین سازمان بهزیستی کشور برنامه های اثرگذارگذار خوبی در قالب طرح و لایحه به مجلس پیشنهاد شد که تصویب برخی از آنها در سنوات اخیر بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است