Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@12:50:59 GMT

بیابانگرد: مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان سطح بالایی دارد+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۳۲۰۲

بیابانگرد: مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان سطح بالایی دارد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سطح بالایی برگزار می‌شود در این دوره از مسابقات حریفان قدری حضور دارند. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

افشین بیابانگرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سطح بالایی برگزار می‌شود در این دوره از مسابقات حریفان قدری حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی تیم‌ها نیز گفت: در این دوره کشتی‌گیران قدری حضور دارند که آمادگی خوبی دارند.

بنا در گفت‌‌وگو با ‌تسنیم: اولویت بنده تشکیل تیم ملی قوی است/‌با دقت عملکرد کشتی‌گیران را ‌رصد می‌کنمرقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان ـ اردبیل| افتخارآفرینان ورزش کشتی اردبیل تجلیل شدندسرپرست فدارسیون کشتی: میزبانی اردبیل در رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان ‌شایسته است+فیلم

کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه به بازی‌هایی که از کشتی‌گیران ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود انتظار داریم در مسابقات باشگاه‌های جهان در اردبیل خوش بدرخشند چرا که کشتی‌گیران خارجی نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند و رقابت تنگاتنگی با کشتی‌گیران ایرانی دارند.

بیابانگرد افزود: اردبیل میزبان شایسته‌ای است و امروز حضور تماشاگران اردبیلی در سالن 6 هزار نفری چشم‌گیر بود که نشان ازعلاقه مردم اردبیل به کشتی است.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش کشتی‌گیران ایرانی پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوریم و بار دیگر کشتی‌گیران ایرانی بتوانند افتخارآفرینی کنند.

کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی تصریح کرد: کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های باشگاه‌های جهان شرکت کردند از آمادگی خوبی برخوردار هستند و این رقابت‌ها فرصت بزرگی برای محک کشتی‌گیران ایرانی است تا خود را برای مسابقات بعدی آماده کنند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند