Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - دبير شوراي عالي امنيت ملي در دومين روز از سفر خود به استان خوزستان با حضور در مراسم دهمين سالگرد رحلت آيت الله جمي طي سخناني با تشريح جايگاه و نقش ممتاز اين روحاني مجاهد در دوران دفاع مقدس تصريح کرد؛ همانگونه که در زمان جنگ نظامي با اتکاء به فرهنگ مقاومت حصر آبادان شکسته شد امروز نيز در جنگ اقتصادي با همان راهبرد، حصر دشمن را خواهيم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا ، اميردريابان شمخاني در اين مراسم که در حسينيه ثارالله آبان برگزار شد ، در مقايسه شرايط ابتداي جنگ تحميلي با شرايط امروز که در مواجهه با جنگ تمام عيار اقتصادي دشمن هستيم؛ گفت: همانگونه که در آن زمان به دليل فقدان آمادگي هاي لازم بخش هايي از کشورمان به اشغال دشمن در آمد و بعد يکي پس از ديگري آن ها را از اشغال دشمن آزاد کرديم امروز نيز عقب ماندگي هايي داريم که در چارچوب تدابير مقام معظم رهبري و تلاش مسئولان بايد با به کنترل در امدن وضعيت اقتصادي بعد از چالش هاي اخير به صورت فعال مديريت شود.
نماينده مقام معظم رهبري در تشريح ويژگي هاي جنگ اقتصادي که بر بستر جنگ رواني با شدت هر چه تمام تر عليه ملت ايران در جريان است گفت: در اين جنگ بجاي صداي آژير خطر و انفجار بمب و گلوله و موشک، تضعيف پايه اقتصادي و روحيه مردم با ابزارهاي نرم هدف گذاري شده است.
شمخاني تشکيل جلسات هماهنگي سران قوا و ستاد مقابله با تحريم را قرارگاه هاي فرماندهي جنگ اقتصادي توصيف کرد و گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه ارکان نظام، تير دشمن چون هميشه به سنگ خواهد خورد و شرايط کشور روز به روز مناسب تر مي شود.
دريابان شمخاني، با طرح اين سئوال که اگر آيت الله جمي امروز و در شرايط جنگ اقتصادي دشمن قرار داشت گفتار و رفتارش چگونه بود،اظهار داشت: بدون شک ايت الله جمي که تربيت يافته مکتب امام خميني(ره) بود براي مقابله با حصر اقتصادي نيز راهبرد شکست حصر ابادان يعني در جبهه ماندن ، ايستادن، تسليم ناپذيري و مقاومت تا پيروزي را برمي گزيد.
وي افزود، فرمان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه آمريکا غلط مي کند ايران را محاصره و تحريم کند به مثابه همان پيام امام است که فرمودند `حصر آبادان بايد شکسته شود.`
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت ، امروز سياست و پيام ترامپ نيز مانند صدام اين است که يا تسليم شويد و يا با اعمال حصر اقتصادي و تحميل فقر از درون شما را متلاشي مي کنيم .
وي خاطرنشان ساخت :امروز در شهر مقاوم ابادان با صداي رسا اعلام مي کنيم:پيام رهروان آيت الله جمي و شهيدان اينست که با تاسي به آن اسطوره هاي ايثار و مقاومت راه ما همان را جمي و شهيدان و پيروي از خط امام و ولايت است.
شمخاني با اشاره به اراده نظام سلطه براي ضربه زدن به عزت وسربلندي ايران و ايرانيان و جلوگيري از الگو شدن مدل ايران اسلامي در کشورهاي تحت سلطه گفت: آنان به دنبال تضعيف و تحقير ايران هستند و براي همين خلع سلاح موشکي، بي ارزش کردن پول ملي و تضعيف پايه هاي اقتدار ملي ايران را در دستور کار داده اند.
نماينده مقام معظم رهبري، وحدت، همدلي، ايثار، صبر،صداقت و مسئوليت پذيري، شفافيت وتمرکز بر مقابله با جنگ اقتصادي را به عنوان مسائل اصلي کشور مورد تاکيد قرار داد و اظهار داشت: امروز همه بايد با حاشيه گريزي و پرهيز از انفعال، بي عملي و بي مسئوليتي عبور از شرايط خطير و پرچالش کنوني رابه عنوان فريضه اي ديني و ملي در دستور کار خود قرار دهيم.
دريابان شمخاني بابيان اينکه آيت الله جمي با مردم در ميان مردم و مثل مردم بود بر پيروي مسئولان کشور و همگرايي و همراهي هر چه بيشتر آنان با مردم تاکيد کرد.
**9697**1601**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • دریادار سیاری: تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است