Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:21:33 GMT

تيم‌ملی ايران رتبه 29 دنيا شد / عراق هشتاد و هشتم!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۳۴۲۷

تيم‌ملی ايران رتبه 29 دنيا شد / عراق هشتاد و هشتم!

به گزارش پارسينه؛ جام ملتهای آسیا از ۱۵ دی در امارات آغاز می‌شود که تیم ملی ایران در گروه D رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است. در آستانه جام ملت‌ها و پایان ماه دسامبر ۲۰۱۸، فیفا رنکینگ تیم‌های ملی را اعلام کرد که شاگردان کی‌روش به مانند ماه قبل در رده ۲۹ جهان و اول آسیا قرار دارند.

در این رده‌بندی تیم‌های بلژیک، فرانسه و برزیل در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام ملت‌های آسیا از ۱۵ دی الی ۱۲ بهمن در امارات برگزار خواهد شد و شاگردان کی‌روش یکی از شانس‌های قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. گفتني است تيم ملي عراق در جايگاه 88 دنيا قرار دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تاتنهام بود که با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

لیورپول در این بازی  ۲ گل در نیمه نخست توسط محمد صلاخ و رابرتسون به ثمر رساند و هر دو گل در ابتدای نیمه دوم با ضربه‌های خاکپو و الیوت (با شوتی فوق العاده) به ثمر رسید تا چهار بر صفر پیش بیفتد. تاتنهام که برای باقی ماندن در رقابت با استون ویلا برای قرار گرفتن در رتبه چهارم اختیاج مبرم به ۳ امتیاز این مسابقه داشت، بعد از این ۴ گل به خودش آمد، اما فقط توانست ۲ گل را با ضربه‌های ریچارلیسون و سون هیونگ مین جبران کند و با نتیجه چهار بر دو شکست خورد.

لیورپول که تقریبا شانسی برای قهرمانی ندارد، با این پیروزی ۷۸ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار دارد. تاتنهام، اما نتوانست از فرصت شکست امروز استون ویلا مقابل برایتون استفاده کند و با این شکست ۶۰ امتیازی و در رتبه پنجم ماند. تاتنهام با هفت امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استون ویلا پشت سر این تیم قرار دارد و اگر استون ویلا در یکی از دو دیدار باقی مانده اش پیروز شود، آخرین سهمیه لیگ قهرمانان انگلیس را (بعد از منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول) خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد