Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایذه درخصوص علت خودکشی یک پسر یازده ساله در این شهرستان گفت: خبر خودکشی این پسر نوجوان به دلیل شدت گرسنگی و فقر صحت ندارد و اختلافات خانوادگی علت اصلی این رخداد است. ناطقان: مصطفی سمالی ادامه داد: این خانواده شرایط مالی مناسبی ندارند و مادر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی است اما دلیل اقدام این نوجوان ، اختلاف خانوادگی با برادرش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این پسر خود را حلق آویز کرده است ادامه داد:این نوجوان بعد از مشاجره درون خانوادگی و طی یک اقدام آنی بخاطر تجربه کم و عصبانیت، اقدام به خودکشی کرده است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خودکشی بخاطر فقر و اینگونه مطالب صحت ندارد.
سمالی گفت: یک واحد امنیت اجتماعی با همکاری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سازمان بهزیستی شهرستان ایذه راه اندازی شده است که این واحد مسئول بررسی و علت یابی آسیب های اجتماعی این چنینی است.
بنابراین گزارش، در هفته جاری این یک نوجوان 11 ساله در روستای بردگپی ایذه اقدام به خودکشی کرد که برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی علت این خودکشی را فقر شدید و فشار گرسنگی خانواده وی عنوان کرده بودند.

منبع: ایرنا برچسب ها: فرماندار ایذه ، خودکشی ، گرسنگی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرماندار ایذه خودکشی گرسنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

tags # خودکشی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر