Web Analytics Made Easy - Statcounter

وست هم که خود مصدومان بسیاری دارد، باید در مورد جذب یا عدم جذب هافبک سابق تیم ملی فرانسه تصمیم بگیرد.

طرفداری- به گفته مانوئل پیگرینی، وست هم تا هفته آینده در مورد سمیر نصری تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش اسکای، نصری در ماه نوامبر در تست‌های پزشکی وست هم شرکت کرد اما چکش‌ها شک داشتند او پس از ۱۸ ماه دوری از فوتبال، بتواند در بالاترین سطح بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از سال ۲۰۱۶ به دلیل مسائل مربوط به دوپینگ محروم است، از روز اول ژانویه می‌تواند به میادین ورزشی برگردد. چالشی که پیگرینی در این مدت برای نصری در نظر گرفت، کاهش وزن بود.

در آستانه کسب پنجمین برد پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر، سرمربی شیلیایی چکش‌ها گفته است:

باشگاه هفته آینده تصمیم گیری خواهد کرد. سمیر خیلی خوب با ما کار می‌کند، در حال وزن کم کردن است و ذهنیت او بر این اساس بنا شده که جایی در ترکیب تیم داشته باشد؛ بنابراین طی روزهای آتی از تصمیم باشگاه مطلع خواهیم شد. 

مصدومیت جک ویلشر همچنان به قوت باقی است. از طرفی انتظار می‌رود مارکو آرناتوویچ از هفته آینده به تمرینات وست هم برگردد اما پیگرینی از عملکرد امثال خاویر هرناندز، روبرت اسنودگراس و مایکل آنتونیو رضایت دارد.

وقتی بازیکنانی را نداشته باشید، باقی اعضای تیم هستند. من از گزینه‌هایی که در غیاب مارکو در اختیار دارم، راضی هستم. از مصدومیت مارکو رضایت ندارم ولی از ترکیب تیمم چرا. 

او همچنین گفت اگر هدف وست هم قرارگیری در جمع شش تیم برتر لیگ است، باید در بازار ژانویه هم دست به جیب شود. 

از ترکیب تیم رضایت دارم ولی می‌دانیم که باید به جایگزینی بازیکنانی بپردازیم که دیگر در فصل جاری بازی نخواهند کرد، همانند کارلوس سانچز و آندری یارمولنکو.

پیگرینی در پایان به تکذیب این پرداخت که گری مدل یکی از بیست و پنج بازیکنی است که وست هم آن‌ها را مد نظر دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم