Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:45:50 GMT

مهاجمان خارجی تراکتورسازی به تبریز برمی‎گردند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۴۰۸۸

مهاجمان خارجی تراکتورسازی به تبریز برمی‎گردند

دو مهاجم خارجی تیم تراکتورسازی به این تیم برخواهند گشت. ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آنتونی استوکس و لی هری اروین که در اواخر نیم فصل نخست تبریز را ترک کرده بودند، در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان تراکتورسازی برخواهند گشت.

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی گفت وگویی خبر بازگشت دو مهاجم خارجی این تیم به تبریز را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی گفت: استوکس و اروین به تراکتورسازی برمی‌‏گردند و همه را شگفت زده می‏‌کنند.

تقوی منتظر مشخص شدن وضعیت استوکس و اروین/ فروزان مشکلی ندارداتفاقات عجیب برای بازیکنان خارجی که فقط در تراکتورسازی رخ می‌دهد/ استوکس و اروین با حق فسخ جدا شدند؟استوکس از تراکتورسازی جدا شد

همچنین آنتونی استوکس نیز در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‎های اجتماعی عکسی را در کنار محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی منتشر کرد و نوشت: «خوشحالم که امروز دوستم را دیدم، ما گفت‎وگوی خوبی با هم داشتیم»

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد

مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت: سامانه بارشی رگبار‌های بهاری از بعدازظهر امروز از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد.

او افزود: این سامانه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، لغزندگی جاده‌ها، روان آب خواهد شد لذا به عموم مردم توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورند.

حقیقت اظهار کرد: سامانه مذکور از امروز در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان به ویژه شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوه‌چنار و کازرون فعالیت خواهد داشت و برای روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت هم همین وضعیت برای مناطق مرکزی و نیمه غربی برقرار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم مناطق مذکور و هم مناطق شرقی دارای بارش‌های رگباری، صاعقه، وزش باد شدید و خطر پرتاب اجسام، روان آب و... خواهند بود.

او در پایان گرم‌ترین نقطه استان فارس را لامرد با ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سردترین را خسروشیرین آباده با دمای هوای ۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟