Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش دانشجویی استان اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار اردبیل از وی بعنوان مسئول اجرایی استان خواست تا در خصوص واگذاری روستای عمارت شهرستان گرمی به استان آذربایجان شرقی واکنش نشان داده و حق استان را مطالبه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، جنبش دانشجویی استان اردبیل با ارسال نامه ای سرگشاده به استاندار اردبیل از وی بعنوان مسئول اجرایی استان  خواست تا در خصوص اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در داخل محدوده استان آذربایجان شرقی که روستای عمارت گرمی را در بین روستاهای بخش هوراند این استان  قرار داده و باعث آزردگی خاطر اهالی شریف استان اردبیل شده است واکنش نشان داده  و حق مسلم اردبیلی ها  را از مراجع ذی ربط پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن کامل نامه سرگشاده جنبش دانشجویی به استاندار اردبیل 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«لشکر جوانان مؤمن و انقلابی باید وارد میدان مطالبه دائم و هوشیارانه آرمانها و کمک به تحقق اهداف انقلاب شود و در مقابل تخریب افکار عمومی و فضاهای نخبگانی و مدیریتی، سد ایجاد کند. »                   امام خامنه ای 7/3/97 – بیانات در دیدار با جمعی از دانشجویان

 

استاندار محترم اردبیل، جناب آقای مهندس بهنام جو

    سلام علیکم

       با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ جنابعالی در جریان وضعیت فعلی کشور و ضرورت نیاز به مدیریتی بر اساس گفتمان رهبری در حوزه اقتصاد هستید، همان مدیریتی که به اقتصاد مقاومتی معروف شده است. مدیریتی که در آن از تمامی منابع موجود در کشور به نحو احسن استفاده می شود تا تحریم و دشمنی های ظالمانه نتواند بر اقتصاد کشور تاثیر گذار باشد. بدون شک جنابعالی مستحضر هستید تنها راه حل معضلات معیشتی مردم از جمله بیکاری و کمبود اشتغال و تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها، استفاده بهینه و مناسب از ظرفیت های استان می باشد. ظرفیت هایی که تمام اهالی این استان و به خصوص اهالی خطه حاصل خیز شمال استان به آن آگاه هستند و آن را درک کرده اند.

   جناب آقای استاندار با توجه به مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 15 آبان 1397 در خصوص اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در داخل محدوده  استان آذربایجان شرقی که روستای عمارت گرمی را در بین روستاهای بخش هوراند آذربایجان شرقی قرار داده و باعث آزردگی خاطر اهالی شریف استان شده است، متاسفانه شاهد فرافکنی مسئولان به جای پیگیری حل مشکلات ایجاد شده علی رغم فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل در خطبه های نماز جمعه مورخه 23/9/97 بوده ایم.

   بر این اساس جنبش دانشجویی بر خود فرض می داند که این مطالبه به حق مردم شریف استان را پیگیری نموده و به عنوان نبض زنده جامعه گزارش حاصل از پیگیری این امر را به سمع و نظر مردم شریف استان برساند. این جنبش به مسئولین محترم دولت و به ویژه جنابعالی توصیه می نماید تا در شرایط کنونی کشور و نیاز مبرم به حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه، از هر گونه اقدام غیر کارشناسی که غرور مقدس مردم را خدشه دار کرده و باعث تکمیل شدن پازل اختلاف افکنی دشمن می شود، پرهیز نموده و با روی آوردن به حل مسائل اصلی کشور با استفاده از ظرفیت های موجود داخلی، از پرداختن به حواشی و مسائل فرعی خودداری نمایید و به جهت جلوگیری از شانه خالی کردن مدیران از مسئولیتشان، تا آخرین لحظه حل مشکلات بالاخص مورد مذکور، وظیفه خود می داند تا با هشدار دادن به مسئولان، آنها را از غفلت و کوتاهی برحذر دارد.

امضاءکنندگان نامه:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرمی

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرمی

بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری گرمی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه مقدس اردبیلی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوریهای نوین نمین

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور