Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:11:18 GMT

مرگ زن جوان در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۴۶۹۹

مرگ زن جوان در ماهشهر

بندرماهشهر - ایرنا - رئیس مرکز فوریت های پزشکی ماهشهر گفت: جسد یک دختر جوان در منزل شخصی در این بندر پیدا شد.

مهدی مسعودیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ساعت 13:59 دقیقه امروز یک مورد خودکشی در فاز 2 در پشت سینما دریا بندرماهشهر به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سن این زن جوان را 23 سال عنوان کرد و گفت: جسد فرد مذکور توسط آتش نشانی به سردخانه منتقل شد.
9858/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خودكشي بندرماهشهر فوريت هاي پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده گفت: احسان حسنی جوان ۲۳ ساله از عشایر دشتستان اهل روستای شکرک که از یکم فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی، با رضایت خانواده ایثارگرش اهدا عضو شد.

وی افزود: عمل برداشت عضو به‌دست دکتر شفیعی فوق تخصص جراحی قلب، دکتر تاج‌الدین فلو پیوند و دکتر دشتیانه متخصص بیهوشی در بیمارستان شهید گنجی براجان انجام و قلب، کبد و دو کلیه این بیمار مرگ مغزی برداشت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: اعضای این جوان عشایری با بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر برای پیوند به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد.

وی  ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش کارکنان بیمارستان شهید گنجی برازجان، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی و مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه تشکر کرد.

به گفته دکتر ملکی‌زاده تاکنون هفت مورد اهدا قلب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: اولین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید در مجموع یکصد و شانزدهمین اهدا عضو در استان بوشهر از ابتدا تا کنون بوده است.

دیگر خبرها

  • بیش از 59 هزار نفر به اورژانس‌های ایلام مراجعه کردند
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی ماهان
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • مسمومیت ۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن در مشگین‌شهر
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم