Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شکارچی شیطان صفت کودکان اهوازی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمد.خ که از سال 92 اقدام به ربودن هفت پسربچه و پس از انتقال آن ها به خارج از کشور اقدام به تجاوز Rape آن ها می کرد دستگیر شد.
متهم تحت عنوان پرسیدن آدرس قربانیان خود را به دام می انداخت و با تهدید چاقو و در خارج از شهر نقشه پلید خود را عملی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانیان متهم حدودا 10 تا 12 سال سن داشتند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس کشتی تجاری ایرانی در حال غرق شدن اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار پسر جوان در محله پیشاهنگی کرج حمام خون به راه انداخت +عکس رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید پیدا شدن اجساد 3 مرد در خیابان رودکی که قربانی کینه قدیمی شدند سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان مادرم مرا به ساقی موادمخدرش فروخت التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس گرفتار شدن مرد غواص میان آرواره های کوسه قاتل حمله حیوان غول پیکر به خودروی گردشگران+ عکس تصویر 4 زن شرور که در حین کار خلاف دستگیر شدند+ عکس بلای شیطانی که معلم بوشهری بر سر دانش آموز آورد / واقیعت ماجرا چیست؟ این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents تجاوز Rape اخبار حوادث عکس شکارچی شیطان صفت حوادث اهواز پسربچه دستگیر شد اخبار اهواز عکس مرد قربانی قتل آتش سوزی دستگیر شد ساعت فیلم بیمارستان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دوران آلفا

«آلفا» یک درام تاریخی و ماجراجویی به کارگردانی آلبرت هیوز است که بازیگرانی همچون کدی اسمیت مک‌فی، لئونور وارلا و ناتاشا مالته در آن به ایفای نقش پرداختند.

موضوع این فیلم درباره نحوه دوستی انسان خردمند در دوره‌های نخستین زندگی انسانی، با گرگ‌هاست و به فرگشت سگ‌ها از گرگ‌ها به دست انسان‌ها می‌پردازد. در این فیلم می‌بینیم:

در دوره پارینه‌سنگی زبرین در اروپای ۲۰۰۰۰ سال پیش، یک قبیله کوچک از نوع شکارچی-گردآورنده برای یک سفر شکار آماده می‌شوند تا غذای زمستان آینده را جمع‌آوری کنند. تاو، پسر نوجوانش کِدا را آموزش می‌دهد تا شکارچی شود، تاو گراز وحشی صید می‌کند و کدا را آزمایش می‌کند که گراز را بکشد، اما او تردید می‌کند.

این فیلم سینمایی نمره ۶.۶ از ۱۰ را در سایت آی‌ام‌دی‌بی بدست آورده است.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • کامنت موشن| شکارچی کرکس، برگ برنده رزم هوایی ایران
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • نمایش دوران آلفا
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم