Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@16:28:45 GMT

قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۵۰۸۶

قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس

حوادث رکنا: مقامات مراکشی از قتل دو زن گردشگر اهل کشور‌های حوزه اسکاندیناوی به شیوه گروه تروریستی داعش در منطقه کوهستانی اطلس خبر دادند.

به گزارش پایگاه اینترنتی میرور، وزارت کشور مراکش از کشف جسد دو زن گردشگر اهل کشور‌های حوزه اسکاندیناوی در منطقه کوهستانی اطلس خبر داد.

جسد مارین یولاند، ۲۸ ساله، اهل نروژ و لوئیزا جسپرسن، ۲۴ ساله، اهل دانمارک در حالیکه گردنشان بریده شده بود، در منطقه دور افتاده «توبقال» در کوهستان اطلس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس مراکش پس از آن وارد عمل شد که ویدئویی دلخراش از قتل Murder یکی از قربانیان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو یکی از کاربران توئیتر مدعی شد مردی در آن می‌گوید این انتقام برادران ما در بمباران هجین است.

شهر هجین در سوریه که همچنان عناصر داعش ISIS در آن حضور دارند، اخیرا توسط ائتلاف آمریکایی بمباران شد.

به گفت: بازرسان این پرونده، با توجه به نوع قتل این دو تبعه اروپایی، آن‌ها به احتمال زیاد توسط عناصر گروه‌های تروریستی قربانی شده‌اند.

پلیس مراکش همچنین سه نفر را که مظنون به قتل این دو زن هستند، بازداشت کرده است. آن‌ها در اظهارات خود هرگونه اتهام علیه خود را رد کرده و گفتند فقط در کنار چادر آن‌ها برای استراحت مستقر شده بودند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این قتل را بر عهده نگرفته است.

در همین حال، وزارت اطلاعات دانمارک امروز (پنجشنبه) از احتمال دست داشتن عناصر گروه تروریستی داعش در قتل این دو زن گردشگر خبر داد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس کشتی تجاری ایرانی در حال غرق شدن اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار پسر جوان در محله پیشاهنگی کرج حمام خون به راه انداخت +عکس رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید پیدا شدن اجساد 3 مرد در خیابان رودکی که قربانی کینه قدیمی شدند سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان مادرم مرا به ساقی موادمخدرش فروخت التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس گرفتار شدن مرد غواص میان آرواره های کوسه قاتل حمله حیوان غول پیکر به خودروی گردشگران+ عکس تصویر 4 زن شرور که در حین کار خلاف دستگیر شدند+ عکس بلای شیطانی که معلم بوشهری بر سر دانش آموز آورد / واقیعت ماجرا چیست؟ این زن موقرمز به خاطر تزریق ژل زیبایی به اندام زنانه اش کشته شد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس از 3 کودک زاهدانی که در آتش سوزی مدرسه کشته شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder داعش ISIS اخبار حوادث مراکش زن عکس داعش شیوه عکس مرد قربانی قتل آتش سوزی دستگیر شد فیلم ساعت پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار

همشهری نوشت: حمل جنازه‌ها در دوره قاجار بدون تجهیزات لازم انجام می‌شد و دردسرهای فراوانی داشت. در این تصویر کمیاب ، شیوه حمل جنازه در دوره قاجار را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • تصویری نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار + عکس
  • حملات داعش در عراق شروع شد