Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید از مربی بدنسازی فعلی رئال مادرید یعنی آنتونیو پینتوس تمجید کرد.

طرفداری- فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید که سابقه همکاری با آنتونیو پینتوس را در موناکو دارد، در مصاحبه ای از مربی بدنسازی فعلی کهکشانی ها تمجید کرد.

به گزارش مارکا، یکی از اولین کارهایی که سانتیاگو سولاری با آمدن به رئال مادرید انجام داد، برگرداندن آنتونیو پینتوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که بازیکنان رئال مادرید به پینتوس و متدهای او اعتماد کامل دارند. به همین دلیل مورینتس که یکی از شاگردان پینتوس در موناکو بود، امروز در مصاحبه ای گفت:

او مثل یک عمو است.پینتوس فرد بسیار خوب و مهربانی است اما حرام زاده است. زمانیکه در موناکو بودم 83 کیلو بودم ولی پینتوس مرا در عرض 3 هفته به 79 کیلو رساند. تا حالا به این شدت احساس گرسنگی نکرده بودم.

مورینتس، دست از تعریف و تمجید برنداشت و ادامه داد:

سه تا از بهترین مربیان بدنسازی که با آنها کار کردم پاکو آیِستِاران، خاوی مینانو و بدون شک، بهترین آنها آنتونیو پینتوس بودند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)

گل زیبای براهیم دیاز به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها