Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:22:14 GMT

قتل سارا در خوابگاه دانشجویی دخترانه+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۵۴۱۵

قتل سارا در خوابگاه دانشجویی دخترانه+ عکس

رکنا: دختری 21 ساله به خاطر پسری پولدار به طرز وحشتناکی کشته شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک دختر دانشجو در مینه سوتا توسط هم اتاقی خوابگاهش به طرز وحشتناکی کشته شد.

سارا پپینهام 21 ساله پس از این که با هم اتاقی اش به خاطر یک پسر پولدار دچار درگیری شد در حالی که یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دادند توسط هم اتاقی اش با ضرب چاقو به شکمش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر هم اتاقی ها که شاهد این رفتار و جنایت Crime متهم بودند فورا مسئول خوابگاه و اداره پلیس Police را در جریان ماجرا قرار دادند و زمانی که ماموران پلیس به خوابگاه رسیدند با جسد غرق خون دختری جوان رو به رو شدند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی باپرس پرونده تحقیقات و بازجویی های خود را آغاز کرد.

متهم در بازجویی به افسربازجو گفت که به خاطر پسر پولدار دانشگاه با قربانی دچار درگیری شد و زمانی که متوجه شد قربانی با او رابطه عاشقانه داشته به خاطر حسادت زیاد این اقدام وحشتناک را انجام داد.

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه در زندان Prison است تا پس از تکمیل پرونده و تحقیقات دادگاه محاکمه اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

محمد.خ شکارچی شیطان صفت پسربچه های اهوازی دستگیر شد + عکس جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس پرونده بی آبروی نماینده مجلس سراوان مختومه شد+ فیلم و عکس قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس کشتی تجاری ایرانی در حال غرق شدن اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: ضرب و شتم جنایت Crime پلیس Police پزشکی زندان Prison اخبار حوادث جنایت کشته عکس رفتار ۲۱ ساله عکس مرد دستگیر شد قتل آتش سوزی فیلم قربانی ساعت پسر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم

مرد جوانی که با همدستی دو نفر از دوستانش به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد فقط قصد داشته مقتول را بترساند.

به گزارش مشرق، فروردین سال ۱۴۰۲ گزارش یک نزاع دسته‌جمعی در حاشیه اتوبان باقری به پلیس پایتخت اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی از ناحیه گردن چاقو خورده است و خونریزی شدیدی دارد که به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده جان باخت.

با مرگ وی، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان درگیری مرگبار آغاز کردند و مشخص شد مقتول از ماه‌ها قبل با یکی از دوستانش به نام محمود اختلاف پیدا کرده و همین امر منجر به کل‌کل در فضای مجازی نیز شده بود.

با روشن شدن این موضوع محمود ۲۸ ساله ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری اعتراف کرد، اما مدعی شد او ضربه چاقو را نزده است و دو نفر از دوستانش به نام‌های شهرام و اکبر مرتکب قتل شده‌اند.

به این ترتیب شهرام و اکبر نیز بازداشت شدند و به درگیری اعتراف کردند.

در ادامه تحقیقات، مأموران فیلم دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد چاقو در دستان شهرام و اکبر بوده است و آنها قربانی را به قتل رسانده‌اند.

با تکمیل تحقیقات، برای شهرام و اکبر به اتهام قتل عمد و برای محمود به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌ برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند، پس از آن محمود به اتهام معاونت در قتل به جایگاه رفت و گفت: از مدتی قبل با مقتول بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده و چند بار در فضای مجازی همدیگر را تهدید کرده بودیم و با هم کل‌کل داشتیم.

روز حادثه من به همراه شهرام و اکبر پس از خوردن مشروب به یک جگرکی رفتیم که یکباره مقتول را دیدم و همان‌جا به دوستانم گفتم فرصت خوبی است تا او را ادب کنیم، اما قصد نداشتم او را بکشم و به دوستانم هم نگفتم او را بکشید، فقط می‌خواستم کتکش بزنیم و فرار کنیم تا دیگر برای من شاخ و شانه نکشد اما دوستانم با چاقو او را کشتند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم چون قصدم کشتن او نبود.

بعد از آن شهرام به جایگاه رفت و گفت: آن شب وقتی محمود گفت حمله کنیم من چند ضربه چاقو زدم اما ضربه‌هایم طوری نبود که بخواهد باعث مرگ او شود و قصدم هم کشتن او نبود.

اکبر هم گفت: آن شب آنقدر مست بودیم که اصلاً چیزی به خاطر نمی‌آورم حتی نمی‌دانم چند ضربه چاقو زدم. من و شهرام اصلاً مقتول را نمی‌شناختیم و به خاطر درخواست دوست‌مان وارد درگیری شدیم.

با پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم