Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران از ورود خودورهای شخصی به داخل خط ویژه گلایه کرد.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره حرکت خودروها در خط ویژه گفت:  خط ویژه بر اساس شاخص‌های ترافیکی و برای کم کردن ترافیک مسافرانی که مایل هستند از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس استفاده کنند، در سطح شهر تهران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد خودرو یا موتور سیکلتی وارد خط ویژه شود، دیگر چه تفاوتی میان خطوط عادی و خط ویژه وجود دارد، گفت: متاسفانه ورود موتورسیکت ها  و خودروهای شخصی به خط ویژه به شدت بر روی کاهش سرعت اتوبوس ها تاثیر می گذارد و این مسئله باعث افزایش زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه شده و در نتیجه شاهد ترافیک مسافران در داخل ایستگاه‌ها هستیم.

سنندجی با بیان اینکه خطوطی همچون ابتدای میرداماد تا سر نیایش، از ابتدای صدر تا سید خندان و همچنین خط ویژه اتوبان امام علی مکان مورد علاقه خودروها و موتورسیکلت ها برای ورود به خط ویژه است، گفت: متأسفانه حجم زیادی از پیام های شکایات رانندگان اتوبوس مربوط به وارد شدن خودروهای شخصی به داخل خط ویژه است.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در جلسات مختلف با پلیس بارها عنوان کرده‌ایم که ورود خودروها به خطوط ویژه مشکل‌زا شده است، اظهار کرد: علاوه براینکه گلایه خود را مکتوب اعلام کرده‌ایم؛ اما باید بگویم که نماینده پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک حضور دارد و به صورت آنلاین تصویری متوجه می‌شود که ورود خودروهای شخصی سبب چه مشکلاتی در سیستم اتوبوسرانی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبوس خط ویژه اتوبوس شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، استفاده از وسایل نقلیه برقی می‌تواند راهکاری بسیار مؤثر در مسیر رفع و کاهش چالش‌های حیاتی و دارای مزایای زیست محیطی، کاهش وابستگی به سوخت‌های تجدیدناپذیر فسیلی و بهبود کیفیت هوا باشند. از این رو تغییر سبک حمل و نقل از سنتی بنزینی به برقی اهمیت ویژه‌ای‌دارد. در این راستا شهرداری تهران برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی را دنبال می‌کند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها در حال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

گفتنی است یکی از نکات حائز اهمیت برای رانندگان تاکسی، قیمت خودروهای برقی است که نیازمند ارائه تسهیلات ویژه است. به گفته شهرداری تهران قیمت این خودروها قابل رقابت با خودروهای بنزینی خواهد بود.

علاوه بر این شهرداری تهران برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ این خودروها پیش از این ۴۰۰۰ نقطه را در سطح شهر تهران در ۲۲ منطقه شناسایی کرده است و بنا دارد تا پایان سال ۱۴۰۳ تعداد ایستگاه‌های اعلامی را احداث و مجهز کند.

کد خبر 6096387

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است