Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد نوری‌نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم اربعین شهید سیدنورخدا موسوی، ضمن تقدیر از حصور مثال زندنی مردم لرستان اظهارکرد: البته از مردم سلحشور لرستان غیر از این انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب با رزمندگان لشگر ابوالفضل(ع) لرستان همرزم بودم، خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس کسانی هستند که جان خود را فدای امنیت کشور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری‌نژاد با ذکر این مطلب که لرستانی‌ها وقتی وارد نیروی انتظامی می‌شوند امنیت خود را فدای امنیت مردم می‌کنند که نمونه آن شهید سیدنورخدا موسوی است، اضافه کرد: روحیه شجاعت و مقاومت نیروی انتظامی زبانزد است که با شهادت خود فضا را معنوی می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه نورخدا موسوی تنها شهید لرستان و کشور نبود بلکه نام او آوازه جهانی شده بود، ادامه داد: این شهید در ایام جوانی در دفاع از مرزهای سربلند جانباز شد و در مدت ۱۰ سال جانبازی بود که خانواده وی حماسه سازی کردند و با ایثارگری از او مثل گل نگهداری کردند.

وی با اشاره به اینکه ناجا در اجرای ماموریت در کوی و برزن و در جاده و خیابان ماموریت‌های سنگینی دارد به پیچیدگی و هوشمندی فعالیت‌های ناجا اشاره کرد و گفت: امروز استکبار با تمام وجود بر علیه کشور ما توطئه چینی می‌کند.

نوری‌نژاد همراهی مردم را پشتوانه ناجا برشمرد و گفت: در حادثه چابهار نیز عملیات انتحاری بر علیه نیروی انتظامی بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه اگر برای شهید سیدنورخدا موسوی در کل کشور مراسم برگزار می‌شد شاهد حضور باشکوه مردم بودیم، ادامه داد: نیروی انتظامی باید از سرمایه اجتماعی مردمی در جهت فرهنگ سازی سازمانی استفاده کند این در حالی است که مردم قدردان شهدای امنیت هستند.

وی شهدای امنیت را یادآور راه انقلاب برشمرد و افزود: ناجا در مقابله با اشراری که به جان و مال مردم نظر سوء دارند تمام توان خود را به کار گرفته است.

نوری‌نژاد با ذکر این مطلب که امنیت کشور که ناجا مسئول برقرار آن است مثال زدنی است، ادامه داد: امنیت صرفا با تجهیزات حاصل نمی‌شود بلکه نیازمند مامورانی باهوش فداکار و جان‌فدا است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی افتخار  دارد بگویند ۱۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، اضافه کرد: برای اینکه امنیت برقرار باشد جوانان ناجا با چشمان باز نگهبانی می‌دهند.

وی گفت: اگر به لحاظ کثرت خودرو تصادفات جاده‌ای اتفاق می افتد ناجا موفق شد جلوی رشد تصادفات را بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی معاون ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود

استاندار کردستان گفت: امروز شاهد هستیم که روز به روز رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد، اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک‌کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: از خداوند متعال خواستاریم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این بزرگواران باشیم.

کد خبر 745582

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم