Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون، در خصوص حضور خود در حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر بیان کرد: هیچ وقت حوزه کاری خود را تفکیک نکرده ام. داشتن سناریو، گروه خوب و نقشی که به من اجازه تنوع بدهد، ملاک انتخاب‌های من است؛ بنابراین فعالیت در سینما، تئاتر و تلویزیون برایم فرقی نمی‌کند.
تیموریان درباره وضعیت سینمای امروز عنوان کرد: نمی‌توانم درباره سینما صحبت کنم؛ چراکه هر روز شرایط سینما پیچیده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مخالف هیچ ژانری در سینما نیستم؛ اما نظرم این است که فیلم‌ها در همه نوع ژانری (درام، کمدی، وحشت و ...) باید اکران شوند. وقتی چنین ژانر‌هایی را در سینمای کشورمان نمی‌بینیم و فقط به کمدی پرداخته می شود، کمدی تمام می‌شود؛ چون ما در زمینه کمدی تجربه و زمینه قوی نداریم، وارد بستر‌هایی می‌شویم که بیشتر به هرز می‌رود و احترام مخاطب حفظ نمی‌شود.
تیموریان ادامه داد: امیدوارم سینما از این چالشی که در آن است زودتر بیرون بیاید چراکه سینما صنعت است دولت و بخش خصوصی وظیفه دارد به سینما کمک کند. بخش خصوصی ما هم دچار یک نوع بیماری شده اند و این بیماری باید کنار برود. دولت باید کمک کند دست سینماگران باز باشد. شرایط اقتصادی سینما خوب نیست برای ساخت فیلم‌ها دست به هر اتفاقی زده می‌شود و نظارت درست و صحیحی وجود ندارد و این طبیعی است که به روی کار‌ها و حرفه تاثیر می‌گذارد و همه چیز در حرفه ما تلویزیون، تئاتر، سینما مانند زنجیره به هم متصل است و هرجا این زنجیر باز شود تاثیر آن را روی بخش‌های مختلف می‌گذارد.
بازیگر فیلم سینمایی «برف» درباره حضور بازیگران تکراری در فیلم‌ها عنوان کرد: به نظرم حضور بازیگران تکراری در فیلم‌ها، حاصل عدم نظارت است. زمانی که اقتصاد ضعیف باشد. هر کسی که می‌آید و می‌خواهد فیلمی بسازد آدم‌های خود را انتخاب می‌کند. طبیعی است این اتفاق می‌افتد و ما هم نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم؛ مگر اینکه در یک سیستم صحیح و سلامت این اتفاق رخ دهد که مسئولش من یا امثال من نیستیم. مسئول ساماندهی این امور مدیران سینما هستند و من مجدد تاکید می‌کنم به دلیل نبود برنامه ریزی‌های میان مدت و طولانی مدت فرهنگی، شاهد چنین اتفاق‌هایی هستیم.
تیموریان در پایان در خصوص فعالیت این روز‌های خود گفت: این روز‌ها مشغول بازی در سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی هستم.

منبع: فردا

کلیدواژه: رویا تیموریان بازیگر سینما تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند

به نظر می‌رسد که روزه تمایلی به هدایت بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | ظهر امروز اعلام شد که رالف رانگنیک با پیشنهاد سرمربی‌گری در بایرن مونیخ مخالفت کرده و به این تیم نمی‌رود. این در حالی است که پیش‌تر، یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو نیز به سینه سران بایرن مونیخ دست رد زده بودند.

در پی پاسخ منفی رالف رانگنیک، برخی رسانه‌ها از تمایل مکس ابرل به استخدام همکار سابق خود یعنی مارکو روزه خبر دادند. روزه و ابرل در لایپزیش با یکدیگر کار می‌کردند و از دوستی صمیمانه‌ای برخوردارند.

در کنفرانس خبری پیش از جدال لایپزیش با هوفنهایم، از مارکو روزه سوال شد که اگر مکس ابرل برای هدایت بایرن مونیخ با تو تماس بگیرد، چه پاسخی خواهی داد؟

روزه نیز در جواب گفت:

هروقت مکس ابرل با من تماس می‌گیرد، من تلفن او را پاسخ می‌دهم و احوالش را می‌پرسم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که یک روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم. فکر می‌کنم بایرن مونیخ، بدون مارکو روزه هم می‌تواند به خوبی اوضاع فعلی را پشت سر بگذارد. گاهی اوقات شرایطی در فوتبال پیش می آید که تیم ها را در سختی قرار می‌دهد. نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ اصلا کار ساده‌ای نیست. با این وجود، من مطمئن هستم که آنها راه حل خوبی پیدا خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • سینما به روایت «آپاراتچی»