Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی روز جمعه در حاشیه نشست ستاد نانوی معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری افزود: این بسته های حمایتی و آموزشی در صورت تخصیص بین 22 پژوهش سرای دانش آموزی هرمزگان توزیع می شود.
وی بیان داشت: هرمزگان با برخورداری از9 آزمایشگاه نانو و کسب 6 مدال طلا، نقره و برنز در سه سال اخیر و همچنین ارتقای رتبه نانو از استان هیجدم به پنجم به عنوان یکی از استان های برتر کشور در المپیادهای نانو مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در سایه این دستاوردها در بخش نانو و توسعه آزمایشگاه ها، نگاه مسوولان کشوری به تقویت فعالیت های استان معطوف شده که امیدواریم با فراهم شدن بستر کار، دانش آموزان هرمزگانی بتوانند همچنان در المپیادهای نانو افتخارآفرینی کنند.
دادی زاده سرخایی همچنین در حاشیه بازدیدی که از نمایشگاه دستاوردهای نانو کشور صورت گرفت، گفت: برای نمایشگاه نانوی کشور مقرر شد مربیان و معلمان هرمزگان با تامین 70 درصد هزینه ها از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت کنند که این مهم می تواند در ارتقای سطح علمی این قشر در آشنایی بیشتر با فن آوری های نوین نقش مهمی داشته باشد.
وی گفت: تامین و تکمیل تجهیزات فنی آزمایشگاه های نانوی هرمزگان و مواد مصرفی آزمایشگاه ها از جمله مصوبه های مهم این نشست بود که این پشتیبانی به طور قطع باعث تحرک بیشتر و سرعت دهی در حرکت استان برای توسعه فعالیت های علمی به ویژه علم نانو خواهد بود.
این مسوول ادامه داد: با توجه به این دستاوردها دراین نشست مقرر شد به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان این استان و آمادگی بیشتر آنان برای حضور درالمپیادهای نانو، کارگاه های آموزشی با حضور مربیان با تجربه در نظر گرفته تا زمینه برخورداری بیشتر دانش آموزان از آموزش های نوین فراهم شود.
دادی زاده سرخایی اظهارداشت: توسعه دانش نانو تنها منحصر به مقطع متوسطه نیست بلکه بدنبال تعمیم و گسترش آموزش های این علم نوین در مقطع ابتدایی هستیم تا دانش آموزان بتوانند از پایه با این فناوری در قالب داستان، انیمیشن، فیلم های آموزشی جذاب و سایر ظرفیت ها آشنا شوند.
وی اضافه کرد: افزایش نقش فن آوری های نوین از جمله نانو، ضرورت آموزش و فراگیری این علم را برای دانش آموزان دوچندان کرده است.
7195/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب آموزش و پرورش ارتقای سطح انیمیشن دانش آموزان نهاد ریاست جمهوری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • پسرها بیشتر از دخترها در معرض آسیب ناشی از جهشی درس خواندن هستند
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد