Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون فنی و امور زیربنایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: اقدامات هوشمند سازی از سال گذشته با نصب 111 سامانه ثبت تخلف سرعت متوسط در جاده های استان آغاز شده و تاکنون 47 سامانه به بهره برداری رسیده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی عبداللهی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسیرهای ارتباطی کرمان - ماهان - بم، کرمان - سیرجان، سیرجان - شهربابک، شهربابک - انار، سیرجان - بندرعباس و کرمان - ماهان تاکنون مجهز به سامانه سرعت متوسط مجهز شده و اینک در حال اعمال قانون تخلفات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: 50 سامانه در مسیرهای ارتباطی رفسنجان - زرند، کرمان - رفسنجان و رفسنجان - انار نیز تکمیل شده و در مرحله تحویل قرار دارد که با دریافت کد پلیس امکان استفاده از آنها وجود دارد.

وی اضافه کرد: 97 دوربین از مجموع 111 سامانه نیز ظرف 2 ماه آینده تکمیل می شود و مابقی تا پایان امسال بهره برداری می رسد.

معاون فنی و امور زیربنایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با اعتبار مرکز مدیریت راه‌ها 15 سامانه در شهرستان های کرمان، رابر، بافت و جیرفت بهره برداری می شود که اکنون در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی نصب پنج سامانه پیشرفته توزین در حال حرکت افزود: این سامانه در محور کرمان به ماهان به بهره برداری رسیده و چهار سامانه دیگر در پلیس راه چترود، باغین، بم و شهربابک ظرف 2 ماه آینده مجهز به این سامانه می شود.

عبداللهی با بیان اینکه این سیستم ها نقش حفظ و صیانت از راهها را بر عهده دارد تصریح کرد: با احداث این سامانه وسایل نقلیه با اضافه تناژ در حین حرکت تشخیص و در پاسگاه با آنان برخورد می شود.

وی بیان کرد: سه دکل ارتباطی برای شرایط بحران در شهرستان های ارزوئیه، سیرجان و رابر طی یکسال گذشته به بهره برداری رسید و 200 ردیاب بر روی ماشین آلات راهداری نصب شده که موجب بهبود مدیریت ماشین آلات در شرایط بحران می شود.

معاون فنی و امور زیربنایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: 11 هزار و 131 کارت هوشمند رانندگان از 26 آذرماه سال گذشته تاکنون توسط این اداره کل و برای شمال و جنوب استان و سیستان و بلوچستان چاپ شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان نیز با بیان اینکه این اداره کل جابجایی بار را قانونمند کرده است گفت: استان کرمان با جابجایی 29 میلیون تن کالا طی یکسال گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

مهدی صیفوری افزود: کالاهای معدنی و ساختمانی با 13 میلیون تن و صنایع فلزی و کشاورزی 2 میلیون و 351 هزار تن از جاده های استان کرمان جابجا شدند.

وی تصریح کرد: از 26 آذر 96 تاکنون صورت وضعیت 537 هزار سفر صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ادامه داد: از آذر سال قبل تاکنون چهار میلیون و 700 هزار مسافر در استان کرمان جابجا شده و این آمار نسبت به سال قبل 2 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: عمده آمار حمل مسافر مربوط به پایانه های استان کرمان است که مسافران از طریق سامانه 10341 می توانند مشکلات خود را گزارش کنند.

صیفوری گفت: در اربعین امسال 23 هزار و 440 مسافر را با 665 دستگاه اتوبوس جابجا کردیم که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش را در حمل مسافر و 12 درصد در اتوبوس شاهد هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان دوربین راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره راهداری شهرستان خواف گفت: در پی شکسته شدن ۲ سد خاکی در زیر کوه قاین استان خراسان جنوبی و ورود سیلاب به روستاهای مرزی حوزه استحفاظی این اداره، شاهد مسدود شدن راه روستایی «چاه زول» در این منطقه بودیم.   علی جعفرنیا با اشاره به استقرار اکیپ گشت و ناوگان راهداری از ساعات اولیه وقوع سیلاب در منطقه افزود: از ساعات اولیه دیروز و با تلاش و همت بی وقفه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف نسبت به لایروبی و بازگشایی راه روستایی چاه زول اقدام شد.   وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و تسهیل در عبور و مرور و ارتقاء ایمنی تردد کاربران جاده ای نسبت به نصب تابلو و علائم ایمنی و بارریزی «دستک ها» و آب بردگی های در این مسیر روستایی اقدام شد.   همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در گزارشی از مسدود شدن جاده های روستایی چهارباغ، طاغون،خانلوق، اریه و دامنجان در شهرستان نیشابور بر اثر سیلاب روز جمعه خبر داد.   بر این اساس با تلاش راهداران اداره راهداری نیشابوردر کمترین زمان و با هدف خدمت رسانی به روستاییان و تامین ایمنی تردد، با بکارگیری یک دستگاه گریدر و سه نفر نیروی راهدار مسیرهای روستایی مزبور بازگشایی شد.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.   شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر «بار»، «خور»، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان