Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:00:55 GMT

اولین تصویر از کیانو ریوز در جان ویک ۳+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۷۱۲۶

اولین تصویر از کیانو ریوز در جان ویک ۳+عکس

رکنا: "اولین تصویر از سری جدید فیلم سینمایی پرطرفدار جان ویک منتشر شد.

در فیلم "جان ویک: فصل ۳" (John Wick: Chapter 3) باز هم شاهد اکشن‌ ناب خواهیم بود، اما این بار به نظر می‌رسد که دو سگ دیگر به قصه اضافه شده باشد. داستان قسمت سوم حوادث Accidents قسمت دوم و فرار Escape "جان ویک" را پی می‌گیرد و از همان آغاز زد و خوردهای دیوانه‌واری را خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویک در خاورمیانه با شخصیت جدیدی به نام "سوفیا"‌ با بازی "هالی بری" ملاقات کرده و از او تقاضای کمک می‌کند. به گفته‌ی ریوز آشنایی آن‌ها به گذشته برمی‌گردد. سوفیا صاحب دو سگ مالینوز بلژیکی است و رسم سگ-محوری داستان فیلم که از قسمت اول آغاز شده بود حفظ می‌شود. "چاد استالسکی" کارگردان فیلم می‌گوید: "همانگونه که سگ جان یادگار همسرش بود، دو سگ هالی نیز او را به یاد یکی از رفتگانش می‌اندازند."

به گزارش سی نما، "مارک داکاسکوس" و "ایشیا کیت دیلون" دیگر بازیگران جدید فیلم‌ خواهند بود که به تشکیلات جنایاتکاران موسوم به "های تیبل" تعلق دارند. "انجلیکا هیوستون" بازیگر Actor کهنه‌کار هالیوود نیز به گفته‌ی استالسکی نقش کسی را بازی می‌کند که مسئولیت پرورش و محافظت از جان را برعهده داشته است." کارگردان قسمت سوم فیلم را اثری می‌داند که بیشتر به پیشینه‌ی جان می‌پردازد و به گمان او تعداد مرگ‌ها از قسمت‌ها قبلی پیشی می‌گیرد. استالسکی فاش می‌کند که در صورت استقبال مردم با کمال میل به سراغ تولید قسمت چهارم خواهد رفت. او می‌گوید: "وقتی که قسمت اول را می‌ساختیم با خود می‌گفتیم که مردم به ما خواهند خندید. احتمالاً بعد از این فیلم باید به سراغ شغل دیگری بروم." در پایان قسمت دوم ۱۴ میلیون دلار پاداش برای کشتن Killing ویک تعیین شد.

ریوز تاکنون نقش قهرمانان گوناگونی را ایفا کرده اما هنوز نقش ابرقهرمانی را تجربه نکرده است. وی در مصاحبه با "اسکرین‌گیک" در کنار "اآلیس ایو" پیرامون فیلم جدید خود "رپلیکا" (Replicas) برای بازی در نقش "وولورین" در یکی از فیلم‌های مارول ابراز تمایل کرد و با اشاره به صحبت‌های پیشین خود در مورد علاقه‌اش به "بتمن" و "وولورین" گفت: "از بین این دو، دوست دارم نقش وولورین را بازی کنم."

"هیو جکمن" پس از بازی در فیلم "لوگان" با نقش خود وداع کرد و علیرغم پافشاری "رایان رینولدز" به نظر نمی‌رسد که دوباره جکمن را در این نقش ببینیم. اما از آنجا که قرارداد ادغام دیزنی و فاکس قرن بیستم نهایی خواهد شد، به زودی برنامه‌های استودیو برای آینده‌ی چندگانه‌ی "اکس-من" مشخص می‌شود. فاکس هنوز باید یک فیلم دیگر از این مجموعه را با نام "اکس-من: دارک فینکس" در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ به نمایش در آورد و این چندگانه‌ی طولانی را که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده بود به پایان ببرد.

"جان ویک: فصل سوم" در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ در آمریکا به روی پرده می‌رود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

محمد.خ شکارچی شیطان صفت پسربچه های اهوازی دستگیر شد + عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس جسد حلق آویز شده پسر 11 خوزستانی بر روی دستان پدرش+ عکس پرونده بی آبروی نماینده مجلس سراوان مختومه شد+ فیلم و عکس قتل 2 زن به شیوه داعش+عکس کشتی تجاری ایرانی در حال غرق شدن اقدام شیطانی راننده سرویس مدرسه دخترانه با دانش آموز دختر ماهشهری این 2 جوان نامرد در خیابان های تهران چه کار می کردند+فیلم سهیل با خنده های مستانه به سراغم آمد و بی آبرویم کرد / مهرداد در انتظار طناب دار رفتارهای خارج از عرف مادرم با مردان مشهدی آبروییم را برده است / کمکم کنید سرنوشت دختر فراری مشهدی و خانه مجردی 2 پسر جوان التماس های بهزاد در تیمارستان فایده ای نداشت تا او با فرارش نشان داد درست می گوید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم حوادث Accidents فرار Escape بازیگر Actor کشتن Killing فیلم سینمایی عکس دوست اکشن کیانو ریوز عکس فیلم بیمارستان مرد آتش سوزی ویدیو ها جوان خودکشی در خیابان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان