Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک با محوریت حمل و نقل ایمن و پاک، به مناسبت روز ملی حمل و نقل با شرکت بیش از ۴۵۰ نفر از فعالان عرصه حمل و نقل در هتل پارس مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، دبیر همایش دوازدهمین همایش تخصصی حمل و نقل و ترافیک هدف از برگزاری این همایش را هم‌افزایی فکری کارشناسان، متخصصان و دست‌اندرکاران ترافیک برای نیل به راه‌های کاهش معضلات ترافیکی از قبیل تصادفات، آلودگی های هوا و صوتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
‌مهدی بیدختی ضمن مهم دانستن توجه به دستیابی راه های برخورداری از ترافیک روان با هدف تامین انتظارات مردم‌ اظهار داشت: ترافیک و حمل و نقل امروزه در ردیف نیازمندی هایی نظیر شغل، مسکن و غذا، آرامش و آسایش مردم قرار دارد و نباید به آن بی توجه بود.
وی گفت: در برنامه سوم توسعه مصوب شده که باید سهم حمل و نقل عمومی در کشور در کلانشهر ها به 75 درصد برسد که این امر تاکنون به دلایل مختلف محقق نشده و تحقق آن نیازمند همکاری همه دستگاه های متولی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی نیز در این همایش ضمن معرفی ارکان نظام مهندسی در هفت رشته تخصصی گفت: ما یک نظام مندی عالمانه، در ساخت و ساز داریم، زیرا که معتقدیم امنیت زندگی امروزی شهر نشینی نیازمند رعایت اصول کارشناسی فنی و مهندسی در ساخت و ساز عمومی و خصوصی، معابر و راه ها و توجه ویژه به نقش ترافیک است.
محمد حسین شرکاء افزود: با مطالعه ترافیکی بر اساس مدل ها و بانک های موجود خسارات ناشی از ترافیک را اثر سنجی نموده و آثار سوء شامل هزینه های سفر، تلف شدن عمر انسان در ترافیک را شناسایی نموده و رفع آن توسط کارشناسان تاثیر بسزایی بر سلامت تک تک شهروندان خواهد داشت.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد